[Trance] nieuwe remix gestart, tips graag ;)

het nr steeks niet verkeerd in elkaar .. alleen het lijkt een beetje dun te klinken .. dus alles ene keer goed equalizen enzow dat is het enige wat i kkan zeggen ben niet egt thuis in trance

nah niet van trance..
ik word gewoon moe van het "geen reacties krijgen"

wat verni zegt is wel zo, ik vind het zelf ook wat te leegjes nog
ik mis nog wat in de sound denk ik...

maar uiteraard zat ik op wat meer reacties te wachten, aangezien het toch niet 'vrij slecht' is

Maar dan denk ik gewoon van, waarom zou ik uberhaubt nog iets posten, weetjewel? hier zou niemand blij van worden :mega:

nah niet van trance..
ik word gewoon moe van het "geen reacties krijgen"

wat verni zegt is wel zo, ik vind het zelf ook wat te leegjes nog
ik mis nog wat in de sound denk ik...

maar uiteraard zat ik op wat meer reacties te wachten, aangezien het toch niet 'vrij slecht' is

Maar dan denk ik gewoon van, waarom zou ik uberhaubt nog iets posten, weetjewel? hier zou niemand blij van worden :mega:

bij posten van tracks krijg je niet veel reacties, zo is het nu eenmaal.
Je track moet wel heeeeeel erg opvallen in positieve of negatieve zin om reacties te krijgen.

Ik heb je track geluisterd, ik vind hem erg saai. Het klinkt meer als een backing track waaraan je nog moet gaan werken.
Ik mis:
- een melodielijn
- een beter arrangement
- een modernere sound (niet die jaar 2000 trance sounds die je nu hebt)
- minder voorspelbare drums

dus dat even aanpassen, dan krijg je vast meer reacties :okdan:

plus dat je draad er pas 2 dagen staat.
geduld is een schone zaak..
Verder sluit ik me aan bij Quif, alhoewel die trance uit 2000 sound iets persoonlijks is.
Ik maak ook nog redelijk wat house met de sound uit de jaren 90.

Je track klinkt opzich wel ok...een beetje basic maar dit zou je nog wat kunnen uitbouwen....verder ben je goed bezig....ook vond ik de bass en de drums/percussie wat zacht staan in het 2e deel van je track....

Je krijgt niet meer reacties ook al heb je hier een nr. 1 hit! Het staat er bekend om dat je hier praktisch geen reacties krijgt maar dat zegt nog niks over je tracks. Ze nemen de moeite niet en daarnaast zijn vele leden ook geen trance liefhebbers. Klinkt goed alleen wat ielletjes (EQ doet wonderen) en aan het arrangement mag inderdaad ook wat gesleuteld worden.

Succes ermee!

Back