OMG, Eminent voor @$% prijs

Sjonge jonge, zoiets zie je regelmatig gratis voorbij komen. Ik geloof pas nog eentje hier op SF, die kreeg je aan de straatstenen niet kwijt. Gewoon veel voor vragen, dan lijkt het een gewild object Zoals die grijze bliep-dingen van roland, wie wil die nou echt? Alleen omdat ze duur zijn wil iedereen ze want dan moet het wel wat zijn...

Deze dus: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=96409&highlight=eminent gauw ophalen en op ibi zetten... misschien is ie hem nu snel kwijt :D

Jaaaa...okeeee...

Maar dan wèl:

Attachments

• naamloos.JPG
    naamloos.JPG
    7,8 KB · Bekeken: 67
2499 euro minus "verzendkosten naar mount everest" = gratis op te halen in nederland ?

Gelukkig heb je wel 200 euries kopersbescherming via PayPal:D man wat een eikel die gast.........die dingen kom je alleen tegen in de kringloop winkel

Sjonge jonge, zoiets zie je regelmatig gratis voorbij komen. Ik geloof pas nog eentje hier op SF, die kreeg je aan de straatstenen niet kwijt. Gewoon veel voor vragen, dan lijkt het een gewild object Zoals die grijze bliep-dingen van roland, wie wil die nou echt? Alleen omdat ze duur zijn wil iedereen ze want dan moet het wel wat zijn...

Deze dus: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=96409&highlight=eminent gauw ophalen en op ibi zetten... misschien is ie hem nu snel kwijt :D

Trouwens wel frappant dat beide uit Flevoland moeten komen.............dus die van eBay en die van hier:smeris:

Trouwens wel frappant dat beide uit Flevoland moeten komen.............dus die van eBay en die van hier:smeris:

Hmmm... die denkt zeker, op SF krijg ik hem niet kwijt. Ik zet er vintage jarre arp bij, niet geschoten altijd mis...

..., niet geschoten altijd mis...

Dat vind ik nou ook, sukkel of niet maar mocht hij het,
om wat voor gestoorde reden dan ook, daadwerkelijk 2500euro krijgen
voor die Eminent. Dan is het wel duidelijk dat hij als laatste lacht :D

En als ketting reactie kan je nooit meer aan een Eminent komen voor onder
de 2000euro 8o) :bekdicht: :duivels:

Dat vind ik nou ook, sukkel of niet maar mocht hij het,
om wat voor gestoorde reden dan ook, daadwerkelijk 2500euro krijgen
voor die Eminent. Dan is het wel duidelijk dat hij als laatste lacht :D

En als ketting reactie kan je nooit meer aan een Eminent komen voor onder
de 2000euro 8o) :bekdicht: :duivels:

:D:D:D dan haal ik de kringloop hier wel leeg qua orgeltjes......

Back