Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Duidelijk!1) De andere waren óók ophalen/verzenden (maar je moest wel even aanbetalen voordat je langs kon komen)
2) Zelfde prijs range.
3) Er kan weer niet op geboden worden.
4)15 jaar en één ervaring.
En on top of that... hier is de originele advertentievan ebay.co.uk (Roland boutique jp-08 | eBay)
Bekijk bijlage 3816725
Ik zou zeggen, waag de gok. Bikkel, Marc en Dr. van Lansberg
Je weet dat ik nu weet waar je huis woont hè?Wat voor mij ook voor extra argwaan zorgde, zijn de verschillende namen en woonplaatsen van de adverteerder.
Ik kijk namelijk ook alijd naar de overige advertenties van een aanbieder.
Als daar iphones of andere gewilde spullen goedkoop aangeboden worden dan weet je vaak al genoeg.
Maar deze jongen heet zowel didric als Otto en woont in Galder en Weesp?!
Geen idee hoe dat kan binnen Marktplaats, maar kloppen doet het niet.
Bekijk bijlage 3816726

1) De andere waren óók ophalen/verzenden (maar je moest wel even aanbetalen voordat je langs kon komen)
2) Zelfde prijs range.
3) Er kan weer niet op geboden worden.
4)15 jaar en één ervaring.
En on top of that... hier is de originele advertentievan ebay.co.uk (Roland boutique jp-08 | eBay)
Bekijk bijlage 3816725
Ik zou zeggen, waag de gok. Bikkel, Marc en Dr. van Lansberg
.Google foto search kan ook nogHet zijn niet alleen de foto's van Ebay.co.uk Oók de tekst is vaak 1 op1 overgenomen en vertaald.
TIP: Als er een (verdachte) synth op MP staat, zoek dan even hetzelfde apparaat op eBay. Als je dan exact dezelfde foto's ziet weet je genoeg.
Klopt, maar als het een "verse" advertentie is, verschijnen de foto's vaak nog niet via reverse image search.Google foto search kan ook nog
Ik zie dat mijn sarcasme niet duidelijk wasIk zou zeggen, waag de gok. Bikkel, Marc en Dr. van Lansberg
Ik ga komende vrijdag de gok wagen hahaEn daarom is ons marktplaats archief zo mooiDe JP-08 boutiques gaan over het algemeen voor zo'n 350-450 van de hand
.