h3retic
blub
Hi,
weer eens een vraagje uit de zuid-oost
Ik heb een JP8080 nu heb ik een evolution MK225-c als controllertje erbij gekocht maar er zijn wat issues met het toekennen van de juiste CC nummers aan de draaiknopjes op de evolution (ik doe vast iets fout maar de zeer beperkte beschrijving die bij de evolution kwam is alleen toegespitst op soft(synth etc) controllers)
volgens de beknopte manual:
1: press the 2 control select buttons
2: turn the controller you'd like to assign to
3: pres the 2 control assign buttons
4: enter the # you want add (ie. 74) to the controller
Dit werkt dus niet
Ik moet de evolution toch in de remote keyboard in van de JP doen? of niet? want als ik em in de midi in steek dan reageert hij (JP8080) niet meer op de preset # changes vanuit de evolution...
heeft iemand hier toevallig ervaring mee / kan iemand me hiermee helpen??
thnx
-TR-
weer eens een vraagje uit de zuid-oost
Ik heb een JP8080 nu heb ik een evolution MK225-c als controllertje erbij gekocht maar er zijn wat issues met het toekennen van de juiste CC nummers aan de draaiknopjes op de evolution (ik doe vast iets fout maar de zeer beperkte beschrijving die bij de evolution kwam is alleen toegespitst op soft(synth etc) controllers)volgens de beknopte manual:
1: press the 2 control select buttons
2: turn the controller you'd like to assign to
3: pres the 2 control assign buttons
4: enter the # you want add (ie. 74) to the controller
Dit werkt dus niet
Ik moet de evolution toch in de remote keyboard in van de JP doen? of niet? want als ik em in de midi in steek dan reageert hij (JP8080) niet meer op de preset # changes vanuit de evolution...heeft iemand hier toevallig ervaring mee / kan iemand me hiermee helpen??
thnx
-TR-
*grin* de gear + manuals op de bank en ik in het midden, lekker mn gf en de cats verder overspannen maken met mn gerommel heheh