The Untitled
Ouwe rot
Mijn intresse gaat al erg lang uit naar éen van de mpc familie.
Alleen om zomaar de mpc 1000 of 2500 te kopen, kan ik me niet veroorloven ivm mn fuckin rijbewijs.
Het is de bedoeling om hiermee mn live acts te gaan doen.
Hiervoor heb ik nu een Yamaha RM1x, een E-mu ESI4000 + 4gb Externe Hardeschijf en een Soundcraft mixer.
Alleen is dit me veelste omslachtig, te veel apparaten (=teveel gesleep), veel om aan te sluiten en neemt veel ruimte in (wat er op een feest vaak gewoon niet is naast de decks).
Daarom zit ik erover na te denken om bovenstaande shizzle te verkopen en voor een MPC500 te gaan.
Alleen als ik op het internet naar die dingen informeer, blijkt er vaak nogal wat aan te mankeren, wat ik me eigenlijk niet kan permitteren op een feest.
Dit schrok me nogal af, en ik ik vraag me af hoe het nu echt zit.
Zijn het nou allemaal error's, foutmeldingen etc?
Ik hoor het graag van mensen met ervaring over deze apparaten.
Dingen waarvoor je moet oppassen, tips zijn ook welkom.
Alvast bedankt,
Jacob
Alleen om zomaar de mpc 1000 of 2500 te kopen, kan ik me niet veroorloven ivm mn fuckin rijbewijs.
Het is de bedoeling om hiermee mn live acts te gaan doen.
Hiervoor heb ik nu een Yamaha RM1x, een E-mu ESI4000 + 4gb Externe Hardeschijf en een Soundcraft mixer.
Alleen is dit me veelste omslachtig, te veel apparaten (=teveel gesleep), veel om aan te sluiten en neemt veel ruimte in (wat er op een feest vaak gewoon niet is naast de decks).
Daarom zit ik erover na te denken om bovenstaande shizzle te verkopen en voor een MPC500 te gaan.
Alleen als ik op het internet naar die dingen informeer, blijkt er vaak nogal wat aan te mankeren, wat ik me eigenlijk niet kan permitteren op een feest.
Dit schrok me nogal af, en ik ik vraag me af hoe het nu echt zit.
Zijn het nou allemaal error's, foutmeldingen etc?
Ik hoor het graag van mensen met ervaring over deze apparaten.
Dingen waarvoor je moet oppassen, tips zijn ook welkom.
Alvast bedankt,
Jacob