keyboard toetsen graveren

Syntax

Sound is more than a combination of noises
Ik ben op zoek naar iemand/bedrijf dit blanco toetsenbord toetsen (Cherry) kan graveren (of nog beteren laseren) tegen een schappelijke prijs.

Ik heb een offerte gehad van een Deens bedrijf, vor 25 toetsen (elk andere tekst) vroegen zijn maar liefst 1000 euro :( Iets te veel van het goede voor mijn zelfbouw project..

Heeft iemand wellicht suggesties?

-Frank

Ik ben op zoek naar iemand/bedrijf dit blanco toetsenbord toetsen (Cherry) kan graveren (of nog beteren laseren) tegen een schappelijke prijs.

Ik heb een offerte gehad van een Deens bedrijf, vor 25 toetsen (elk andere tekst) vroegen zijn maar liefst 1000 euro :( Iets te veel van het goede voor mijn zelfbouw project..

Heeft iemand wellicht suggesties?

-Frank

Moet het er echt in gegraveerd zijn ???
Kan het bv niet met een soort van inkt of soort stikker...
De stikker kan je er nog afhalen moest je het niet goed vinden , het graveren is en blijft erop...

Groetjes

Moet het er echt in gegraveerd zijn ???
Kan het bv niet met een soort van inkt of soort stikker...
De stikker kan je er nog afhalen moest je het niet goed vinden , het graveren is en blijft erop...

Het zou wellicht ook ge(zeef)drukt kunnen worden? Een sticker kan natuurlijk ook maar ik wil het netjes afwerken en ik denk dat dit met stickers wat moeilijker is. Daarnaast zal een sticker in de tijd wel vervuilen?

Back