recorder

Synthequ

Stamgast
Hallo allemaal ,

Ik zoek een harddiskrecorder welke direct op een mengtafel kan worden aangesloten.
Het is de bedoeling dat ik alleen 2 mono ingangen of 1 stereo ingang nodig heb ,met natuurlijk een aantal sporen (16) voor toevoegingen etc.

Wie weet een leuk modelletje voor mij welke in de prijsklasse (nieuw of tweedehands) rond de 100,-- ligt. Of wie weet waar op de site hier veel aan info te kunnen verkrijgen.

Misschien kan iemand mij ook advieseren hoe het misschien beter is dan wat ik van plan ben.

Sorry voor deze vragen , maar dat heb je als je nog niet helemaal wegwijs bent in deze wereld.:D

Alvast bedankt ,
John

voor 100 euro mag je van geluk spreken als je uberhaupt een nieuwe 2sporen recorder vind ( http://www.thomann.de/nl/swissonic_mdr2.htm )

2sporen recorders welke 16 sporen kunnen afspelen zijn ook zeldzaam

Zoals je ziet kan je deze nieuw kopen voor 106,--incl. btw , maar met te weinig sporen inderdaad.
Ik zoek er dus een die een aantal sporen heeft (4-16) en welke geen uitgebreide mogelijkheden heeft , gewoon simpel dus.
De recorder hoeft geen harddisk te hebben , het liefst wel een groote opslag en welke een usb koppeling heeft voor naar een pc voor het wegschrijven van de opname.
En wat betreft de prijs is 100,-- is maar een inschatting. Maximaal heb ik zowiezo in ieder geval wel 150,-- te besteden.
Ik heb ze trouwens wel te koop zien staan voor minder dan 150,-- met leuke mogelijkheden alleen te laat.....:(
Misschien dat iemand er 1 heeft welke hij kwijt wil rond deze prijs.

Ik hou mij aanbevolen..............;)

Back