Poptrackjes!

Maks

Gromit the Evil Operator
Hoi
Ik heb 2 trackjes op Myspace geladen, en dacht hier maar eens even een link neer te zetten (Myspace crappy geluid moet je er even bijnemen helaas).

1 trackje, is in samenwerking met de Genste zangeres Jana, en 1tje met Isabelle Antena, een straffe franse madam die voornamelijk met Bossa bezig is.
Alles is door mij geprogrammeerd of gespeeld, of ingespeeld door vrienden-muzikanten (zoals bass, guitars, rhodes, etc).
Geen fancy studio, gewoon bij mij thuis. Mixing door Maarten Helsloot

Ben voornamelijk met m'n housy dingetjes bezig de laatste maanden, en deze trackjes (beide ongeveer 1 jaar oud) dwalen nu een beetje verloren/project-loos rond op mijn harddrive, maar daar ga ik hopelijk verandering in brengen.

Wat vind synthforum ervan?

Groetjes
Maks

Myspace.com/makskonings

Laatst gewijzigd:
HEY SYNTHFORUM WAKKER WORDEN

jemig, die eerste track swingt de pan uit. ik zit hier loos te gaan alhoewel ik net 3/4 uur naar een parkeerplaats moest zoeken en het regent....ik ga niet eens miepen, LEKKER gewoon. Track 2...owjaa...hardhitting groove, ik weet niet wat je uitvreet maar hier stampt het door de speakers.

de zangeres mag links op mijn boxershirt signeren, dankjewel, alvast voordat jullie beroemd worden.

Kijk, hier wordt de Sint nu vrolijk van. Lekkere songs, alles klinkt echt, met heart & soul gespeeld en gezongen. Heerlijk!
Heel misschien zou je nog eens naar de mix/productie kunnen kijken voor puntjes op de ie. Een snuifje electronica hier en daar (Moloko).
Gaat helemaal goed komen met Mats en z'n projectjes...:mega:

Hey bedankt jongens, dit doet deugt

Ik zou eindelijk wat met de trackjes willen doen, en ze eventueel samenbundelen als demo.
Kennen jullie soms labels met interesse?

Lekker liedjes hoor, word er vrolijk van! Ik heb wel het idee dat de zangeres bij het eerste nummers (Isabelle Antena) in de refreintjes soms een ietsiepietse te laag inzet, maar misschien ligt dat aan mij. Qua labels zou ik eens wat bossanova cd-boekjes doorbladeren, staan vast platenlabels in. En volgens mij doet Crammed ook aan deze muziek, zat Zuco 103 ook bij: http://www.crammed.be/

Beide prachtig, maar de eerste slaat koppen met spijkers met een moker.

Echt mooi dit.
Ben alleen benieuwd naar hoe de 'niet crappy' versies klinken.

Thx
Ik zal ze binnenkort nog eens ergens anders uploaden

thx guys

Indien er nog mensen zijn die labels zouden kennen die in zulks interesse zouden kunnen hebben: feel free to share! :)

bij luc drum ik af en toe - producties samen hebben we nog niet gedaan...

Back