Scheafer frontpanel disigner vraagje

PWM

User
Hai allen.

Ik ben bezig met het uitvinden van hoe dit programatje werkt en kom er net achter dat ik niet mag coppy/pasten.
Als ik een macro selecteer en op ctrl-c druk krijg ik de volgende fout melding.
Zur Zeit ist kein Standarddrucker gewahlt.
En als ik dan op ok en ctrl-v druk krijg ik helaas niet de paste tevoorschijn getoverd.

Weet iemand wat ik moet doen. Als ik niet kan coppy pasten ben ik over 3 maanden nog niet klaar.
Alvast bedankt weer.
groetje,
Maarten

Hoi Maarten, wat ik uit het programma begrijp is dat met Copy je het naar het clipboard copieert zodat je het kan inladen in andere applicaties. Als je iets binnen FPD wil copieeren probeer de repeat functie. Trek anders ff de help sectie open daar staat het in uit gelegd. Althans dat is wat ik ervan begrijp, kan het ook mis hebben.
Je kan bv de boorgaten voor 19" racks dupliceren met de spiegel functie. Dit kan ook met andere gaten en objecten.

Bij mij staat in de zowel de toolbar als in het edit menu het commando copy, als ik selecteer, copy kies en daarna paste werkt het zoals het hoort. Ook met Control-c en control-v. Welke versie heb je?

Mijn versie is een 5.42....... hmm ik ga upgraden:okdan:

oja 3-0 3-0 3-0 3-0
het is stil in italie, het stil in italie whahahahaha prachtig.

Laatst gewijzigd:
bedoel dus 3.42:stupid

ps wat is fnurken????

Laatst gewijzigd:
Hai allen.

Ik ben bezig met het uitvinden van hoe dit programatje werkt en kom er net achter dat ik niet mag coppy/pasten.
Als ik een macro selecteer en op ctrl-c druk krijg ik de volgende fout melding.
Zur Zeit ist kein Standarddrucker gewahlt.
En als ik dan op ok en ctrl-v druk krijg ik helaas niet de paste tevoorschijn getoverd.

Weet iemand wat ik moet doen. Als ik niet kan coppy pasten ben ik over 3 maanden nog niet klaar.
Alvast bedankt weer.
groetje,
Maarten

Heb je een printer geinstalleerd op je pc?

Nope,
maar dat mag toch niks uitmaken?

Volgens de foutmelding blijkbaar wel... Geen idee waarom, maar hij vraagt om de standaard printer. Wellicht moet je even een printer installeren of het pakket uitproberen op een computer waar wel een printer is geïnstalleerd.

Van FrontDesigner naar Schaeffer fpd?

Van FrontDesigner naar Schaeffer fpd?

Hoi allen,

Heb een oud draadje van me even opgezocht in het archief omdat ik weer eens een vraagje over Schaeffer heb. Dit keer m.b.t. FrontDesigner.
Ik heb in Front Designer een paneeltje gemaakt en moet dit nu in Schaeffer's fpd zien te krijgen om het te kunnen bestellen. Heeft iemand een idee hoe ik dat voor elkaar krijg?

Mijn dank bij voorbaat! En alvast een fijn weekend!
Maarten

Back