Slipperman
Rooibosje iemand?
Ondanks dat ik 2 MMT's heb wil ik toch graag de sequencer in mijn Emu E6400 gebruiken (speelt gewoon makkelijk midi files af. Bespaart weer zoveel werk en heeft meer capaciteit en mogelijkheden). Wat ik eigenlijk wil is gewoon deze met een footswitch aan of uit zetten (play/stop) alleen het minpunt is dat de E6400 helemaal geen footswitch ingangen heeft!
Nu kan ik er een roland floorboard op aan sluiten en dan start/stop triggeren maar dat is een enorm board waarvan maar 1 switch wordt gebruikt.
Ik zoek dus een simpele footswitch, dedicated voor die job.
Ben van MidiSolutions al een apparaat tegengekomen waarbij je een footswitch kan programmeren maar dat ding is erg duur voor de functie die het moet gaan vervullen. Prijstechnisch is een floarboard dan cheaper.
Zijn er nog andere alternatieven dat iemand weet?
Nu kan ik er een roland floorboard op aan sluiten en dan start/stop triggeren maar dat is een enorm board waarvan maar 1 switch wordt gebruikt.
Ik zoek dus een simpele footswitch, dedicated voor die job.
Ben van MidiSolutions al een apparaat tegengekomen waarbij je een footswitch kan programmeren maar dat ding is erg duur voor de functie die het moet gaan vervullen. Prijstechnisch is een floarboard dan cheaper.
Zijn er nog andere alternatieven dat iemand weet?