G
Guest
Guest
wat mag zo'n xpander ongeveer kosten ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
oops. even gelezen, erg indrukwekkende specs. schiet de user interface niet tekort met al die mogelijkheden?
ben benieuwd naar het geluid.
Tussen 1600 to 1800 e.
The Xpander is far better than a OBMX....

Xpander Polyphonic clips (weliswaar met fx (dely & reverb en een phser in de eerste) maar zo heb je wel een goed idee..

Mooie demo, Hexagon!
Deze komt op m'n alsmaar groeiende verlanglijstje![]()
I think the OB-mx is better![]()
De OBMX klinkt beter (warmer) maar heeft minder mogelijkheden als de Xpander
die tuning van de curtis vcos in de xpander zijn zodanig gereset (leest digitaal autotune gecompenseert) waardoor die nooit ontstemt en SUPER in tune blijfven,dit is wel handig maar daardoor klinkt die Kil net als zijn broer de M12 tov ander polyphonische bakken.
De OBMX klinkt beter (warmer) maar heeft minder mogelijkheden als de Xpander
die tuning van de curtis vcos in de xpander zijn zodanig gereset (leest digitaal autotune gecompenseert) waardoor die nooit ontstemt en SUPER in tune blijfven,dit is wel handig maar daardoor klinkt die Kil net als zijn broer de M12 tov ander polyphonische bakken.
Hexagon, ik neem aan jij ze ooit één op één hebt kunnen testen.
Kan je iets zeggen over het verschil op de filters?
?"als jem kan kopen voor 1600 moet jet doen"
@Leo : zeur niet zo,het is idd een goed toestel ,maar alles moet gezegd worden,hoeveel vraag je ervoor,mischien wil ik wel terug 1?
Ik heb een 2 voice versie, gezien dat ik nooit een andere Oberheim heb gehad vraag ik me af in hoeverre de OBMx iets weg heeft van Buchla omdat hij de OBMx heeft ontworpen?