schandalige advertentie

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door bikkel
..een TB-303...Dat is gewoon meer dan de nieuwprijs!!!

Ehm, toen de TB~303 nog (nieuw) op de markt was kreeg je 'm af & toe GRATIS bij aankoop van een keyboard..
Het is dus al SNEL meer als de nieuwprijs..;) (errug leuk dingetje, maar VEEELS te 'over-priced'!!)

Voor de rest: als een verkoper vindt dat ie heel de 'users'-lijst erbij moet zetten, laat ie z'n best maar doen dan.
Een BEEEEETJE koper kijkt eerst wat de mogelijkheden, de bruikbaarheden voor hem/haar en de 'normale' prijzen, e.d. zijn!!

Re: schandalige advertentie

Origineel geplaatst door fuse
Als aktief lid van de beweging "juiste behandeling van synthesizers" wil ik hierbij een protest oproepen tegen de volgende advertentie:
schandalige advertentie

Het is een lage streek om iemand een hele mooie synth aan te bieden door te zeggen dat hij door allerlei beroemde mensen is gebruikt. Je gebruikt een synth om z'n eigenschappen en niet iets anders.

Stop deze onzin!

Beste Fuze

welgekomen bij het DSLF (dutch synth liberation front)

dus jij bent een virtuoze toetsenist die zeker geen cult-hype-xox-shit-doos in huis hebt staan & dit ook nooit zou willen hebben. :okdan:
De helft van DSF zou hun synths aan ons moeten geven... ze maken er toch alleen maar geluiden op i.p.v. er eerst eens deftig op te leren spelen. Dit is gewoon pure instrumentverpilling !!!
Toch moet ik wel toegeven dat het weldegelijk een "eigenschap" is... het feit dat de grotere & betere muziekant voor zo'n toestel kiest.

het zou fijn wezen God te zijn, iederéén neer te bliksemen... & hun synth een doel & waardigheid te geven
jaaa:duivels: :D

:frons:

[& nu terug normaal]

Ik weet dat dit een oud draadje is maar ik moet er nog wat bij zeggen. Vaak word vermeld bij advertenties dat hij (de synth.) nieuw is, maar hoe kan een synth van +/- 30 jaar oud nieuw zijn?

WTF gast... 2003? Hoe heb je dit gevonden :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back