2 verschillende interfaces in 1 project

nox

Stamgast
mensen. of beter gezegd mensen die er iets vanaf weten..

ik heb een digi002R gescoord omdat ik 't wel leuk vind om die pre-amps zo nu en dan te gebruiken, de pre die ik heb kleurt aardig (for the better) en een aantal cleane pre's kunnen soms toch wel handig zijn, en gezien ik geen geld voor een millenia heb is dit wellicht een leuk opstapje.. plus misschien dat ik in de toekomst een beetje beunhazerige surround mixing wil gaan exploren.

das allemaal leuk, maar ik wil 'tgene dat ik door de 002 opneem (wat ik overigens in nuendo doe) direct monitoren via m'n lynx L22 kaart, dit omdat die kaart veel zuiverder is en ik m'n geluid in principe alleen maar downgrade als ik 't via de 002 afluister.

nu is mijn vraag: is dit mogelijk? oftewel, is de optie open om 2 verschillende asio drivers vanuit 'tzelfde programma te draaien en werkt dit dan ook allemaal feilloos?

of is er misschien een foefje dat ik die 002 standalone als mic pre gebruik en 't signaal direct doorlus naar een digitale input op m'n lynx kaart. dan hoef ik in nuendo niet moeilijk te doen en met een digitale verbinding tussen beide kaarten heb ik ook geen gezeik met onnodige conversie en jitter, gezien firewire kaarten daar nogal gevoelig voor zijn. de lynx kaart wordt op zijn beurt geklokt door een big ben, dus dat zit sowieso wel goed.

dit is voor 't eerst dat ik met 2 verschillende kaarten werk dus 't is me allemaal een beetje onbekend..

holleer naar je meneer

Laatst gewijzigd:
Voorzover ik weet is dat niet mogelijk. 2 verschillende Asio apparaten zullen voor conflicten gaan zorgen. Ik wilde dit eerst ook doen, maar heb het nooit voor mekaar gekregen.
Veel weet ik er niet vanaf hoor, maar volgens mij kan het niet. :)

Back