Atmos-fear Techno/Elec

Goed binnen te houwe. :)

Die kick is lekker zwaar, zoals het hoort zeg maar. ;)

Wel ok, maar niet echt heel spannend verder ofzo. Uitzondering is in het midden van het nummer waar er zo'n lage "zoemer" bijkomt. Mooi samenspel met de hogere geluidjes daar.

Wat is er in gods naam aan de hand. De track is geheel door mij gemaakt en de naam is officeel atmos. Mag een naam niet 2 keer gebruikt worden wat zielig zeg?

Dus doe eff normaal Ok.

Wat is er in gods naam aan de hand. De track is geheel door mij gemaakt en de naam is officeel atmos. Mag een naam niet 2 keer gebruikt worden wat zielig zeg?

Dus doe eff normaal Ok.

Je denkt dat de lyrics van atmos-fear persoonlijk bedoeld zijn ofzo? :D

pac-man-skeleton.jpg

haphaphaphap

Wat maakt het allemaal uit man om een fucking naampie moelijkdoen dan zakken we wel heel diep in zieligheid. Als je het wil pas ik het aan hoor geen probleem kan er 10000000000000000000000000 verzinnen als het moet wist niet eens dat het bestond. sorry als ik je gekwest heb.

Wat maakt het allemaal uit man om een fucking naampie moelijkdoen dan zakken we wel heel diep in zieligheid. Als je het wil pas ik het aan hoor geen probleem kan er 10000000000000000000000000 verzinnen als het moet wist niet eens dat het bestond. sorry als ik je gekwest heb.

Volgens mij ben ik niet degene die hier uit loopt te freaken. Maar het is nogal een grote klapper geweest die plaat.

Okdan dat begrijp ik zeker. maar het berickt fuck fuck fuck zit ik nou niet echt op te wachten. Maargoed het is weer helemaal geregelt klaar en ik hou er nu over op.

Greetz

metroid

Back