• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg FK-2 Pedaal wahwah phaser

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ElektracidZ

Ouwe rot
Korg FK-2 'Mr.Multi' WahWah/Phaser pedaal. Uit de FK reeks van Korg. Aardig zeldzaam deze FK-2.

foto's hier:
http://home.tiscali.nl/lostrecords/fk2/

Is niet moeders mooiste meer zoals je op de foto's kunt zien, maar het gaat alleen maar om lakschade in dit geval, geen butsen of diepe krassen (en het is ook een voetpedaal). Je zou het pedaal een nieuw spuitbeurtje kunnen geven, maar ik laat 'm liever zo als ie is. Klinkt lekker, zowel de phaser als de wahwah, niet alleen voor gitaar, ook lekker om je drums of synth door te laten gaan.

Heeft een auto functie voor een autowah of autophaser sweep, je kan de sweep ook met het pedaal regelen.

200 euro, kan worden verzonden (7,95 via tnt).

ik heb even wat mp3'tjes bijgevoegd.

padphasermp3: een pad door een phaser heen, lekker romig en vol geluid.
drumsmp3 en synthmp3: drums door het filter van de wah en double wah

Toffe van de phaser op dit pedaal is dat je 'm als een wahwah met de voet kan bespelen! Ik ken geen andere phaser waar dat mee kan. De wahwah klinkt goed, maar de double wahwah stand klinkt vele malen lekkerder. Het klinkt alsof de het filter veel dichter tegen resonantie zit en het geluid is daarom ook veel voller en agressiever. Tot nu toe wel de lekkerste wah die ik heb gehad, ik had eerder een colorsound en een ibanez wh-10.

Attachments

• fk-2-padphasermp3.mp3
    1,6 MB · Bekeken: 87
  • fk-2-drumsmp3.mp3
    1,6 MB · Bekeken: 85
  • fk-2-synthmp3.mp3
    813,1 KB · Bekeken: 85
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back