[Track] LSDeef - Discovery & LSDeef - in my club

LSDeef

Pulsecore king !
Hoi, ik maak al heel lang hardcore maar ben nu net enige tijd me een beetje aan het wagen op club dance achtig gebied.

Hier volgen 2 nummers waar ik mee bezig ben. Discovery is behoorlijk af, en met het nummer 'in my club' ben ik nog hard in de weer ( kwa mastering en opbouw).
De kick van 'in my club' is momenteel nog ruk omdat dit een sample is en ik de kick normaal uit de airbase haal, maar heb het nog niet in het nummer gefrot. Ook zit alles nog een beetje heftig (synth vooral) gesidechained op de kick, moet nog wat minder dus. Dit zijn de dingen waarvan ik al weet dak het moet veranderen :P

Graag jullie feedback wat jullie van de nummertjes vinden en eventueel ook of het materiaal is om op te sturen naar een platenlabel...

LSDeef - Discovery

LSDeef - In my club

Heb je eerste nummer geluisterd, lijkt nog te veel op hardcore. Je intro iig.

Intro moet je allemaal een stukie rustig beginnen. Die kick is te hard, zit dist. op of zo, haal er maar van af. Volgens mij hoor ik ook rev. op de kick, haal er ook maar af.
Bassgeluidje bij 1.22 is wel vet, ga hier mee verder als de kick er inkomt en gooi daar sidechain op. Die vele crachen, je gebruikt hem te pas en te onpas. Lekker weg laten. Bij 1.50 kan je er zo`n HH tussen de kick in gooien waar de dec. van de hh steeds om en om word afgewisseld.

Vind dit nou niet echt club-dance achtig meer een beetje soort van meer iets van Torgull en zo.

HAllo
Ik heb net even mijn lsdEef collectie beluisterd en eh ... jeetje kom jij wel eens in een club ^^
Prachtige muziek allemaal hoor vooral Geen Geduld bijvoorbeeld :{
Eh kwa club tip: eh tsja een basloopje percussie ... geile achtergrondmeisjes :okdan:

@ metatron

Ok ik zal je punten eens proberen te wijzigen/toepassen in het nummer.

Vind zelf de 'heavy kick' juist wel goed bij het nummer passen.

je bedoelt de crashen ipv. crachen neem ik aan ? Die heb ik er nog idd maar een beetje ingevrot, omdat op een gegeven moment de structuur van het nummer is verandert heb ik ze nog staan op de oude structuur zeg maar. Dus klopt geen reet meer van haha.

Maar harstikke bedankt, ik zal eens even wat gaan klussen.

@tragmadat

Ja ik kom wel eens vaker in clubs/discotheken.

Voor de rest kan ik niet echt veel met je reactie :P Vroeg namelijk een feedback op de in deze thread geplaatste nummers...
Ik hoop dat er toch wel wat leukere nummers van mij (kwa hardcore) in je collectie zitten. Geen geduld enzo zijn allemaal van het 'maak bewust een kutnummer' caliber ;)

Ok ok sorry, je hebt gelijk "geen geduld" kwam uit het "kutnummer"-bakje maar toch vind ik m leuk :p ... dat terzijde.
Bij het tweede nummer (in my club) kan ik me vanaf de helft wel iets clubberigs voorstellen. Als je dat baslijntje nou meer een baslijntje laat zijn, dus die cutoff niet gelijk opengooien en daaroverheen nog iets anders speelt, er min of meer tegenin, krijg je al meer club gevoel denk ik. Nu is het allemaal nog een beetje recht voor z'n raap met al die accenten (bijv crashes) op de hele maten. Ik hoop dat je hier wel wat mee kunt.

ja thanks daar kan ik wat mee *D

/ik meot je eerlijk bekennen ik vind persoonlijk gwoon heel veel van die kutnummer thread nummers van mij ook gewoon supervet. Maarja met deze liedjes ben ik ook begonnen met het produceren van muziek. Dus ik vind ze zelf uiteraard fijn. Anders had ik ze niet gemaakt :eureka:

Bedankt voor je reactie !!! :okdan:

Back