het creeeren van de oude gabber sounds

yep bikkel heeft gelijk !!!

ik heb de microkrog gehoort van dee week en die heeft standaard al een paar hele goede presets die de alpha juno heel goed benaderd (verder ook van die superstring geluidjes hehehe) , die microkorg is idd de beste 2e optie op dit moment voor alpha juno hoovers, alleen moet je wel goed gebruik maken van de unison detune!

maakt ook betere hoovers dan de virus naar mij mening (wow did he just say what i think he did? did he ?)

anders kan je misschien van dash synthesis da dashalpha eens proberen, das een bijna identieke softwareversie van de alpha juno! en die kan je dan ook samplen voor rs7000!

nog een tip bastardsunited,als je sofware matig kicks wil make,klinkt simpel,maar fruity loops doet alles....gewoon de pulse,plus zaagtanden opvoere.
en nog iets leuks alsje een hele zware kick wil maken.gewoon 2 kicks tegelijk,de 1e wat harsh,en de ander harsh en reverse,die over elkaar,en de reverse wat stretchen...krijg je altijd hele leuke effecten,enuhh...bastardsunited....ben jij toevallig lid van de band bastards united?...dan zou ik graag je virtuele handtekening willen hebben ;)

Om hier ff op voort te borduren, ik zoek nog goeie samples (heb er wel wat maar wil betere) van de leadsound uit bv Big Fun van Inner City.

Wat me vooral interesseert is, wat dat nou voor geluid is (iets piano achtigs?), wat is de naam en uit welke kast komt het?

Wie weet het? :)

Hmm ok, eens klooien met m'n DX100 (als ie daar ook uit te krijgen is) en FM7 dan, of heeft iemand die patch dan toevallig?

OK, bedankt voor de info.

In het kader van door de regering beschikbare zendtijd voor de bond van doorstarters,volgt nu een uitzending van de bond van doorstarters do do do do doorstarters.

:okdan: 8)

Back