Boss dr55 probleem

reddread

Muzique Plastique
Ik heb net een DR55 binnen gekregen maar hij lijkt niet goed te werken.
Ik hoor wel geluid als ik de startknop aansla. de machine start alleen niet.
Ook hoor ik veel ruis als ik de startknop aansla, maar niet bij alle geluiden.
Ik heb al geprobeerd een ritme te programmeren, lampje brand in het begin en na 16 stappen.
Als ik hem dan op play zet en de startknop indruk..... alleen maar 1 geluid en verder niks.
Doe ik iets verkeerd?
of is ie stuk?

Het lijkt me dat er inderdaad iets niet goed werkt.
Toevallig heb ik van de week een DR-55 in reparatie gekregen.
Ik moet er nog aan beginnen maar ik kan die van jou er wel bij hebben mocht je hem gerepareerd willen heben.
Dat maakt het herstellen alleen maar gemakkelijker.

nou succes ermee, er komt steeds meer zooi op de 2ehands markt lijkt wel.
in perfecte staat betekent tegenwoordig schijnbaar opengemaakt, vloeistof in gelekt, ontbrekende schroefjes, ruw schuivende pots, klodders soldeertin erin, dead on arrival en losse adapteraansluitingen.

succes ermee!

Dank voor ieders medeleven.

De eigenaar wil het nog steeds niet geloven dat hij stuk is, maar ik mag hem wel terugsturen.
Als blijkt dat hij inderdaad stuk is krijg ik m'n geld terug. (Als hij heel is ook, maar dat is ie niet)
Als hij ziet dat ik eraan gerommeld heb (wat ik niet heb) krijg ik m'n geld niet terug.

Lijkt me zeer fair!

Dit wilde ik toch even vermelden.

het kan toch zijn dat de schakelaar niet goed van rec. naar play schakelt, door vuil in de schakelaar.

Hey Dender,

Ik heb em destijds teruggestuurd naar de verkoper en die bleef volhouden dat hij prima werkte toen hij hem opstuurde. Ik heb uiteindelijk de helft van m'n geld terug gekregen en ook het apparaat. Hij staat er nu nog steeds want ik wil hem nog laten repareren door Mike Philco. Kom ik alleen nog niet aan toe.
Is wel jammer want hij is echt in een hele mooie staat incl originele doos*D

Hey Dender,

Ik heb em destijds teruggestuurd naar de verkoper en die bleef volhouden dat hij prima werkte toen hij hem opstuurde. Ik heb uiteindelijk de helft van m'n geld terug gekregen en ook het apparaat. Hij staat er nu nog steeds want ik wil hem nog laten repareren door Mike Philco. Kom ik alleen nog niet aan toe.
Is wel jammer want hij is echt in een hele mooie staat incl originele doos*D

Nou beetje vreemd verhaal hoor....toch?

rombraz had ook een drumachientje wat niet starte
een soundmaster 88 is t zelde asde dr55

beginnen de batterijen in die dingen op te raken
8o)
idd raar verhaal ; opsturen en kapot ankomen hebk ook gehad
= kut! kortom asde niet relaxed meedenkt ;{

Back