19 inch rack waar kopen?

uitAmsterdam

Stamgast
hallo forumleden,

ik ben op zoek naar een 19 inch rack, ik wil er oa een r-8m inzetten als ik die heb gevonden, drumstation erinschroeven al veel op internet gezocht , en op feedback gekeken, maar kan nergens 19inch rack vinden, ik wil graag wat prijzen en types vergelijken.

weet iemand waar ze te koop zijn en of er op internet sites misschien ergens prijzen / specs / maten / types vermeld staan.

alvast bedankt,

GRoetjes ! :)
Smile uit Amsterdam.

Rack

Rack

Ik weet niet of je er wat aan hebt maar ik heb 1 maand geleden voor niet al te veel een verrijdbaar 19 inch rack gekocht bij eijlander in Ede.
Hij bestaat onder uit een recht stuk waar ik mijn modules sampler etc gemonteerd heb.
Bovenop is een verstelbaar schuin gedeelte waarop ik mijn mixer effectbak en compressor gemonteerd heb.

http://www.eijlander.nl

Re: Rack

Origineel geplaatst door Exzit
Ik weet niet of je er wat aan hebt maar ik heb 1 maand geleden voor niet al te veel een verrijdbaar 19 inch rack gekocht bij eijlander in Ede.
Hij bestaat onder uit een recht stuk waar ik mijn modules sampler etc gemonteerd heb.
Bovenop is een verstelbaar schuin gedeelte waarop ik mijn mixer effectbak en compressor gemonteerd heb.
http://www.eijlander.nl

Heb je een pic, of staat ie op de site? Ik woon er ook niet zover vandaan, dan kan ik ff gaan kijken.. :)

Rack

Rack

Ik heb hem wel laten bestellen maar komt voor in hun database. Ik kijk vanavond even wat voor merk er op staat volgens mij hebben ze namelijk een foto ervan ergens. En anders maak ik zelf wel een foto.

Rackje

Rackje

Euhm.... misschien is dit te makkelijk, maar heb je al gewoon bij Dijkman en Dirk Witte gekeken (in Amsterdam dus)?
Ze zijn niet de goedkoopste, maar ze hebben zeker het één en ander staan om ff te checken.

www.thomann.de en dan NL vlag kiezen en dan zoekmachine skb 10 u of 8 u u betekent unit b.v.b.of op dit geweldige forum de zoekmachine gebruiken om online winkels te vinden :) en dan de prijzen vergelijken. succes

Origineel geplaatst door Exzit
Zie en huiver

http://www.eijlander.nl/article.php?group=224&id=3708

Dat is ongeveer hetzelfde wat ik in het begin heb gekocht.

Zeer handig en het staat leuk ... maar momenteel heb ik het niet meer in gebruik.

Waarom maak je zo een 19" rack niet zelf ?

Ik heb pas een volledig meubel ontworpen om mijn mengtafel op te zetten en aan de 2 zijden heb ik er
2 grote racks bij laten aanzetten.
Ik denk dat ik nu plaats heb voor een 80 eenheden om racks te plaastsen.
Ook heb ik plaats voorzien om mijn computer-monitors te plaatsen ...
Mijn master-keyboard komt onder het meubel op een schuiftablet

Iedereen die thuis is geweest heeft het meubel al gezien en bijna iedereen heeft achter een prijs gevraagd.

Ik ben nu dus eigenlijk zwaar aan het overwegen om hier mee verder te gaan en zelfs dergelijke meubels
te koop aan te bieden.

Vraag is alleen : Is hier vraag naar ?

Greetz Bart !

Re: Re: Rack

Re: Re: Rack

Origineel geplaatst door Beatbrother
Dat is ongeveer hetzelfde wat ik in het begin heb gekocht.

Zeer handig en het staat leuk ... maar momenteel heb ik het niet meer in gebruik.

Waarom maak je zo een 19" rack niet zelf ?

Ik heb pas een volledig meubel ontworpen om mijn mengtafel op te zetten en aan de 2 zijden heb ik er
2 grote racks bij laten aanzetten.
Ik denk dat ik nu plaats heb voor een 80 eenheden om racks te plaastsen.
Ook heb ik plaats voorzien om mijn computer-monitors te plaatsen ...
Mijn master-keyboard komt onder het meubel op een schuiftablet

Iedereen die thuis is geweest heeft het meubel al gezien en bijna iedereen heeft achter een prijs gevraagd.

Ik ben nu dus eigenlijk zwaar aan het overwegen om hier mee verder te gaan en zelfs dergelijke meubels
te koop aan te bieden.

Vraag is alleen : Is hier vraag naar ?

Greetz Bart !

alles is wel vraag naar.. je moet het alleen niet vragen..
bouw gewoon een leuk meubeltje of twee en gooi ze of marktplaats o.i.d. of bouw je eigen meubel site (staat niet zo tweedehands als marktplaats) om t aan de man te brengen.. wedden dat je t kwijt krijg (als t een beetje mooi is dan natuurlijk ;)).. staat nog leuk op je cvtje ook ofzo :).. en nu bouwen! :P..
dr00p..

Origineel geplaatst door bazziman
Bart, kan je een plaatje laten zien? Ik heb misschien interesse in zoiets (wel iets kleiner)

Hey Bazziman,

Ik wil zo rap mogelijk foto's van het meubel online zetten ....
Maar ik ben momenteel nog aan het wachten op een rack-kit voor mijn Virus om m in te bouwen.

Nu heb ik nog zo een plaats over en dat staat nie mooi hè ... :D

Mijn meubel is 2,60 m lang ... plaats genoeg hè ... :D

Ik had eens prijs gevraagd bij Omnirax.
Voor hun meubel was dat 2.500 euro ...

Nu heb ik een volledig meubel op maat laten maken hoe ik het wil en het kostte mij
zelfs iets minder dan de helft van zo een Omnirax tafel .... 8)

Greetz Bart !

Back