• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

tk roland w30

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

kelvin

Nieuwkomer
er is een glas melk overheen gevallen, dus de linker 10 witte toetsen (van de 61) doen het niet of niet goed. ik denk dat het alleen schoongemaakt moet worden, maar zeker weten doe ik dat niet.

wie geeft een redelijke prijs?

gr.
kelvin

ik denk zelf rond de 250 euro. ik moet er wel bij vertellen dat hij helemaal compleet is. je krijgt er dan een flight case bij.. en er zitten een heleboel (dacht wel 300 ofzo) diskettes bij met samples (allerlei).

gr.
kelvin

heb 'm nu aangesloten en zie dat er maar 5 toetsen kapot zijn.. dus het valt allemaal erg mee..

ok, ik hoor het wel.

gr
kelvin

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back