Welke hardware heeft volgens jou de mooiste looks?

Ik had hier een Quadra staan laatst maar dat ding viel best wel tegen

Op het filmpie klonk ie anders hardstikke mooi, maar volgens laat een smallstone frans bauer nog mooi klinken. Al heb ik hier geen ervaring mee ;)

Ik vind trouwens vershillende van de macbeths ook mooi uitzien, de m3x heeft mooie grote knoppen en de M5n heeft wel iest overzichtelijks en is lekker groot.

Die Akai AM1T die hier ook ooit gepost was vind ik er wel erg bruut uitzien.

AM1T_a.jpg

Vormgeving: Welke bak krijg je slappe knieen van?

Vormgeving: Welke bak krijg je slappe knieen van?

Waar ik nieuwsgierig naar ben:

Welk stukje gear geeft je slappe knieen, rode wangen en spannende dromen wat betreft het uiterlijk? Dit gaat niet om de sound maar echt om de vormgeving.

Ik vind de prophecy nog steeds een heel sexy ding.

Compact, mooie rondingen, lekkere knoppen...

prophecy.jpg

'Ze' heeft zelfs een beetje een sci-fi uiterlijk :)

Dus kom op, we gaan voor de looks in deze thread!

-C-

Motif ES vind ik wel mooi, en niet alleen omdat ik hem zelf heb. Er zit veel aluminium in verwerkt, dat is toch een stuk sjieker dan plastic.

Ook de XS vind ik gewoon mooi (meningen zijn aardig verdeeld hier op t forum) hij's gewoon lekker strak qua vormgeving.

yamaha-motif-xs.jpg

Ook de roland V synth is wel mooi. De zijkanten van de roland workstations zijn van metaal tegenwoordig, geeft toch een meer solide uitstraling

V-Synth-sm.jpg

...en deze mag gewoon ECHT niet ontbreken. Zowel voor de looks maar natuurlijk ook de sound, ook al gaat dat er hier even niet om. Ooit, ooit, hoop ik er eens een te bemachtigen :)
EMS_VCS3_The_Putney.jpg

Op zich vind ik het een mooie synth, maar dat kruis linksboven doet me altijd aan Zeeslagje denken. Het zou zo'n console kunnen zijn uit een jaren '80 film waarmee de schurk raketten op Superman afschiet.

Deze doet mijn hartje wel sneller kloppen...

Attachments

• blofeld_top_600px.png
    blofeld_top_600px.png
    158,6 KB · Bekeken: 81
Knikkende knieƫn is misschien wat overdreven, maar los van de sound en mogelijkheden, heeft het ontwerp en design van de KS4 ook een rolletje gespeeld bij de aankoop ervan:

1_ks4_3q_right1024.jpg

Misschien niet ultiem vernieuwend of spectaculair, maar een zeer verfrissend en functioneel ontwerp, met mooie rondingen... En dan de LCD met blue backlight maakt het helemaal af.

Back