dremmet
Nieuwkomer
Ha mede-forum leden,
Ik heb gisteren bij Tonika in Groningen een Roland MV8000 gekocht voor EUR 799 (laatste OS [v3.50], 128Mb RAM, 40 Gb HD, geen opties). Thuisgekomen bleek dat alle patches zijn verwijderd van de harddisk.
Volgens de manual komt de MV8K shipped met "backup" CD-roms met alle patches. Die zaten er natuurlijk niet meer bij....
Zijn er leden die mij aan een (kopie) van die CD-rom kunnen helpen?
Mijn plannen met de MV8K zijn overigens om deze hoofdzakelijk als hardware sequencer te gebruiken om mijn andere hardware synths en samplers mee aan te sturen. Maar ja, je wilt natuurlijk toch ook wel even "standalone" prutsen met zo'n ding.
Ik hoop dat iemand me kan helpen!
Greetz, Doctor Emmet
Ik heb gisteren bij Tonika in Groningen een Roland MV8000 gekocht voor EUR 799 (laatste OS [v3.50], 128Mb RAM, 40 Gb HD, geen opties). Thuisgekomen bleek dat alle patches zijn verwijderd van de harddisk.
Volgens de manual komt de MV8K shipped met "backup" CD-roms met alle patches. Die zaten er natuurlijk niet meer bij....Zijn er leden die mij aan een (kopie) van die CD-rom kunnen helpen?
Mijn plannen met de MV8K zijn overigens om deze hoofdzakelijk als hardware sequencer te gebruiken om mijn andere hardware synths en samplers mee aan te sturen. Maar ja, je wilt natuurlijk toch ook wel even "standalone" prutsen met zo'n ding.
Ik hoop dat iemand me kan helpen!

Greetz, Doctor Emmet
Hij ligt hier al gebrand en wel klaar.