Heb de Z600 zonder problemen in elkaar gezet. was wel ff zoeken waar e.a op bevestigd moet worden. De fotos op de musicstoresite zijn niet echt heel duidelijk. De bijgeleverde schoefjes waren in mijn geval te klein voor bevestiging. Maar voor de prijs kun je hier nauwelijk over klagen. Moet zeggen dat ik erg tevreden ben over de stabiliteit van dit meubel, alsmede ook de kwaliteitsbeleving. Je vraagt je af hoe het voor de prijs kan. Mijn M3 88 staat nu een tijdje zonder problemen op de desk. Dat zijn toch flink wat kilootjes en ik merk niets aan de stabiliteit. De desk is verder in 3 hoogtes te verstellen.
De uitschuifbare lade voor muis en toetsenbord hangt vreemd genoeg erg laag onder de desk wat er voor zorgt dat je niet fatsoenlijk je benen kwijt kunt. De afstand is gewoonweg te groot. Maar goed, dit is allemaal op te lossen. Nu nog een fatsoenlijke stoel van Miller.
De uitschuifbare lade voor muis en toetsenbord hangt vreemd genoeg erg laag onder de desk wat er voor zorgt dat je niet fatsoenlijk je benen kwijt kunt. De afstand is gewoonweg te groot. Maar goed, dit is allemaal op te lossen. Nu nog een fatsoenlijke stoel van Miller.