Mijn eerste LP!

kratarknathrak

All hail the dark lord!
Vandaag de exemplaren van mijn eerste LP bij record industry opgehaald, en hij is echt goed gelukt! De plaat klinkt waanzinnig, en de hoes is nog beter geworden dan ik oorspronkelijk verwacht had! Zo ziet hij eruit:

HOESDEF.jpg

Er staan 6 nummers op, die wel wat doen denken aan Aphex Twin ten tijde van Selected ambient works 85-92, en Autechre's Tri Repeatea, maar dan met invloeden uit gothic/darkwave en electro. Hij duurt 35 en een halve minuut, en is te koop voor 10 euro's. Als je hem over de post wil hebben kost ie 16 euro, en dat is door die fuckerij van de PTT, dus als je er een wil hebben: Mail me. Wellicht kunnen we afspreken ergens, wat weer porto scheelt. Ik probeer hem ook in wat winkels te krijgen in de randstad.

Muziek: http://www.soundclick.com/kratarknathrak

Stefan: mail me even. Ik ben aankomende vrijdag in Utrecht (Cyberia in Ekko), dus dan kan ik de exemplaren voor verkoop via je site eventueel wel meenemen.

Hee proficiat !!!

Ga je trouwens ook nog iets met dat burn-your-own-record idee doen ?

Origineel geplaatst door murphi

Ga je trouwens ook nog iets met dat burn-your-own-record idee doen ?

Voorlopig niet. Het was er bijna van gekomen, maar toen ik de neuzen dezelfde kant op probeerde te krijgen, waren er toch een paar mensen die liever toch niet meededen, waardoor het voor de andere deelnemers weer te duur werd. Wellicht doe ik later eens een nieuwe poging. Zelf ga ik rond Juni/Juli een tweede LP uitbrengen, want dan is de belastingteruggave binnen. :) Het is overigens ontzettend leuk om een eigen LP te hebben, hoewel ik nu dat kreng moet zien te gaan verkopen. Waar ben ik aan begonnen! :stupid 8) ;) :)

Gefeliciteerd man.
Hoeveel heb je er laten persen? Heb je 'm gewoon laten persen zonder eerst distributie te regelen? Lef hoor.
Ik wil 'em wel horen: breng even 'n stapel naar Rushhour in A'dam!

Mooie hoes trouwens. Alleen die naam kan ik nog steeds niet uitspreken.

Ik breng ,als alles goed gaat, morgen een stapeltje naar Rush hour. Ik werk toch in de buurt.

Ziet er goed uit.
Ik hoop dat die net zo klinkt als die eruit ziet, dan komt het wel goed!!:W

weeeeeeeeeeeeeeeee!!!!

weeeeeeeeeeeeeeeee!!!!

oi Krat,

Neem die van mij zaterdag AUB mee naar Nijmegen :)

c-ya
-TR-

Hij ziet er zeker stoer uit... gratuliere !

Ziet er veelbelovend uit! proficiat!!
Nu moet er verkocht worden ,dus voor 10Euro
wil ik er wel een hebben!

ik pb je wel even.....

Michael.

gefeli! hoop dat ie aanslaat...

Back