sander
_
Dus met sinterklaas of kerst kan je die dingen mooi vragen!
Of je koopt ze gewoon zelf voor die paar euro.
Of je koopt ze gewoon zelf voor die paar euro.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Maar het is denk ik nog wel de vraag of die ook de perceptie van het geluid van het natuurlijke gehoor kunnen evenaren...Overigens is deze problemetiek niet zo heel urgent. Ik heb ken een jongedame die doof aan het worden is door een ziekte en via haar weet ik al dat ze aardige vorderingen aan het maken zijn met interfaces om mensen weer geluid te kunnen laten horen. Het zou heel goed kunnen dat als de Ipod generatie er problemen mee krijgt, de technologie al zover is, dat er geen problemen meer zijn. Bionische oren ftw, en die kunnen dan ook meteen 130 dB vreten.
doppen heb ik altijd in, in de oefenruimte... heerlijk! in het begin wel vreselijk wennen, nu eigenlijk niet eens merkbaar...
echter op het podium kan ik er echt niets mee, maar daar komt ook bij: als je een goede geluidsman hebt, dan staan je monitors goed, zowel qua volume als van wie je wilt horen(en wie niet): enige keer wanneer ik het vervloek dat ik z eniet draag op een podium: als ik naast een bekken van een drummer sta, tering wat een ellende! maar verder mis ik ze totaal niet en heb ook nooit fluitende oren erna, kwestie van goed afstellen!
http://www.etymotic.com/ephp/dealers.aspx
Elcea dealer in nederland!
Als je slim bent koop je ze via internet...Ik heb ze daar voor opgeteld €10,34 gekocht.
De verzendkosten via de webshop van Etymotic zijn erg duur! Via Ebay koop je ze voor veel lagere prijzen!
PM me eventueel voor een link.
Ik zie al uit naar die doppen, ze lijken me beter dan die €1,99 dingen van de kruidvat!

maar eigenlijk zou er natuurlijk moeten staan "If the music is too loud, you aren't deaf.. yet". Helaas realiseer je je dat meestal pas nadat je op een dag denkt "wat hoor ik toch de hele tijd voor geruis of gepiep?" en vanaf dat moment voel je je inderdaad een ouwe lul die teveel mekkert over die harde herrie van de jeugd van tegenwoordig 
Dus met sinterklaas of kerst kan je die dingen mooi vragen!

Mensen die geen geld hebben hebben voor opmaat gemaakte doppen, koop dan tenminste goeie universele. De volgende fabrikant maakt hele goeie muzikale filters. Ik zelf heb de ER-25. Een stap minder demping is het ER-20 filter.
http://www.etymotic.com/ephp/er20.aspx
Echt koop wat man, luister niet naar mensen die zeggen dat je het niet nodig hebt, die zijn gewoon dom. Met filters is het genieten van de muziek(klink vele malen beter) en zonder piep or ruis naar huis.