• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

super jx10 + pg800 + M64c

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

SpaceAgentSpiff

de aarde is een LFO
Te koop wegens kleine inkrimping home studio: Roland super-JX JX10 synth, met de PG800 programmer voor hands-on gebruiksgemak plus de M64c cartridge. Heeft echt een warm geluid met klasse; was dan ook niet voor niets Rolands analoge poly-vlaggenschip.
Staat: zeer goed, alles werkt perfect. Display ook prima, slechts 1 karakter hapert wel eens tijdelijk.

Doe hem weg omdat ik van de combinatie Modular G2-key + JX10 over wil naar een G2X en verder niet (qua midi keys dan). Omdat een directe ruil hiervoor vast heel lastig wordt, hierbij de jx10 te koop. Voor 600 euro op te halen in regio Ede/Wageningen. Ruil tegen een G2x met bijbetaling van mijn kant ook mogelijk (zelfs voorkeur).

Deze natuurlijk:
roljx1001a.jpg

Wegens aanschaf Wurly (:maffia:) nu liefst voor cash te koop: de jx10. Indien gewenst kan ik natuurlijk een echte foto maken, maar hij ziet er gewoon top uit, dus dat voegt weinig toe.
Display update: ik heb hem nog even open gehad voor het display. Even wat connectoren voorzichtig aangedrukt; op dit moment werkt het weer 100%, mogelijk was het een connector dingetje. Is in ieder geval niet het 'standaard' 8888888 displayprobleem in de jx8/10/mks70 serie. Ik meld het maar om volledig te zijn.

Spectaculaire prijsverlaging: 595 euro!! Had ik al gezegd dat dit inclusief PG800 programmer en M64c cartridge is :bekdicht:?

JX10 is weg. MP dealtje. Wegens de wurly voorlopig even geen deals, tenzij iemand direct een G2 <-> G2x ruil (met bijbetaling natuurlijk) zou willen maken. Maar die kans is niet zo groot, dus
:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back