SpaceAgentSpiff
de aarde is een LFO
Te koop wegens kleine inkrimping home studio: Roland super-JX JX10 synth, met de PG800 programmer voor hands-on gebruiksgemak plus de M64c cartridge. Heeft echt een warm geluid met klasse; was dan ook niet voor niets Rolands analoge poly-vlaggenschip.
Staat: zeer goed, alles werkt perfect. Display ook prima, slechts 1 karakter hapert wel eens tijdelijk.
Doe hem weg omdat ik van de combinatie Modular G2-key + JX10 over wil naar een G2X en verder niet (qua midi keys dan). Omdat een directe ruil hiervoor vast heel lastig wordt, hierbij de jx10 te koop. Voor 600 euro op te halen in regio Ede/Wageningen. Ruil tegen een G2x met bijbetaling van mijn kant ook mogelijk (zelfs voorkeur).
Deze natuurlijk:
Staat: zeer goed, alles werkt perfect. Display ook prima, slechts 1 karakter hapert wel eens tijdelijk.
Doe hem weg omdat ik van de combinatie Modular G2-key + JX10 over wil naar een G2X en verder niet (qua midi keys dan). Omdat een directe ruil hiervoor vast heel lastig wordt, hierbij de jx10 te koop. Voor 600 euro op te halen in regio Ede/Wageningen. Ruil tegen een G2x met bijbetaling van mijn kant ook mogelijk (zelfs voorkeur).
Deze natuurlijk:
) nu liefst voor cash te koop: de jx10. Indien gewenst kan ik natuurlijk een echte foto maken, maar hij ziet er gewoon top uit, dus dat voegt weinig toe.
?