Emotionele Muzikanten voor Release

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
is het niet een schatje zo zoet liggend tussen het opstuiven de zand en aan tenen kriebel ende duingras.

ZyrpvxgHaM.jpeg

Kan hem niet betichten aan te kort aan ambitie.
En da's natuurlijk nooit verkeerd.

zo nu trek ik me even terug . . . . . :walker:

Kan er niks aan doen maaruh wordt er nu niet teveel op de man gespeelt?

Kom op jongens :luv:

8o

Je kan vanalles zeggen, en veel hebben nog gelijk ook, maar ik zie het nog wel gebeuren dat deze jongen hiermee bakken met geld gaat verdienen binnen nu en 20 jaar. Jong geleerd is oud gedaan, en we zouden dat juist moeten aanmoedigen. Het is alleen jammer dat de ts op deze manier dit forum is gaan benaderen...

Ok komt ie dan: Ik vind het plaatsen van foto's van iemand anders en daar grappen en grollen mee uithalen eigenlijk iets wat thuis hoort in het PUBER gedeelte van www.fok.nl

Jullie vinden jezelf zo oud en wijs maar gedragen je als een peuter :peukie:

Beetje jammer dat die jongen meteen tot op het bot moet afgebrand worden....als je het zaakje niet vertrouwd...moet je gewoon niet met hem in zee gaan.

Daarbij (als ik dat zo hier lees) is de rest oud en wijs genoeg om in te zien ofdat ze wel of niet een wurgcontract gaan ondertekenen.

Respecteer iemand anders zijn "droom" en ondersteun hem liever met ervaringen of andere wijsheden waar hij iets aan heeft ipv. hem als lutser neer te zetten.

Kun je beter niets neerpennen als het je toch niet boeit.

Als het een beetje shady en pretentieus ongeloofwaardig overkomt, mag je best iemand erop aanspreken, vind ik... dus om Setrise nu als de onschuld zelve af te schilderen...

Dat vind ik overigens ook van die andere thread... Begint een beetje rare kant hier op te gaan... :stupid

Beetje jammer dat die jongen meteen tot op het bot moet afgebrand worden....als je het zaakje niet vertrouwd...moet je gewoon niet met hem in zee gaan.

Daarbij (als ik dat zo hier lees) is de rest oud en wijs genoeg om in te zien ofdat ze wel of niet een wurgcontract gaan ondertekenen.

Respecteer iemand anders zijn "droom" en ondersteun hem liever met ervaringen of andere wijsheden waar hij iets aan heeft ipv. hem als lutser neer te zetten.

Als het een beetje shady en pretentieus ongeloofwaardig overkomt, mag je best iemand erop aanspreken, vind ik... dus om Setrise nu als de onschuld zelve af te schilderen...

Dat vind ik overigens ook van die andere thread... Begint een beetje rare kant hier op te gaan... :stupid

Ik heb nooit gepretendeerd dat Setrise de onschuld zelve is...daarbij...heb je/jullie hier dan harde bewijzen voor...is nog altijd gissen naar mijn idee...

Ik gaf alleen maar commentaar op het feit dat vanwege een paar vermoedens iemand afgebrand word...en dat staat me gewoon niet aan. :P

Over die andere thread....misschien zijn het vrienden van elkaar.... ;)

is nog altijd gissen naar mijn idee...
Tja dat is het em nou juist... het is gewoon een erg ondoorzichtig verhaal. Daar mag je best wat over zeggen toch?

Ik gaf alleen maar commentaar op het feit dat vanwege een paar vermoedens iemand afgebrand word...en dat staat me gewoon niet aan. :P

Over die andere thread....misschien zijn het vrienden van elkaar.... ;)

Afbranden hoeft ook niet, maar vind toch echt dat het gezegd mag zijn... Het heeft gewoon iets vreemds, je komt nieuw binnen op het forum, vraagt om iets van anderen en geeft zelf nauwelijks informatie... Vind het niet vreemd dat daar zeeeer sceptisch op gereageerd wordt... Voelt een beetje fout ofzo... Niet? Zal wel aan mij liggen dan :Z

Hij kan gewoon geen melodietjes maken vrees ik. Trance beatje kan ie denk ik wel. En leeftijd zegt natuurlijk niks.

Succes iig

een ieder die zich met progressive/trance bezig houdt mag van mij per definitie afgebrand worden :okdan:

Sommige van die tracks op zen space klinken anders wel lekker in men oren...

en zen motivatie zit anders muzikaal wel goed,beter als lullen zoals wij op dit forum...:D

Enkel zen 'public relations' zit fout,maar dat komt nog wel goed imo binnen 10 jaar.

Setrise is een doorgewinterde producer. Tenminste zo profileert hij zich. Dan kan hij kritiek ook wel hebben, want elkaar afbranden hoort er nou eenmaal bij in het vak. Kan hij er alvast aan wennen, dat niet iedereen zijn muziek, denkwijze en commerciele ambities op prijs stelt.
En b.t.w. heeft hij al support van de grote deejays, dus denk niet dat hij zich zorgen gaat maken om een kritische noot of puberaal gedrag van synthforummers waaronder ik.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back