Der_Mantie
Vintage lit
is het niet een schatje zo zoet liggend tussen het opstuiven de zand en aan tenen kriebel ende duingras.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Kan er niks aan doen maaruh wordt er nu niet teveel op de man gespeelt?
![]()
? ?"op de man?"

Beetje jammer dat die jongen meteen tot op het bot moet afgebrand worden....als je het zaakje niet vertrouwd...moet je gewoon niet met hem in zee gaan.
Daarbij (als ik dat zo hier lees) is de rest oud en wijs genoeg om in te zien ofdat ze wel of niet een wurgcontract gaan ondertekenen.
Respecteer iemand anders zijn "droom" en ondersteun hem liever met ervaringen of andere wijsheden waar hij iets aan heeft ipv. hem als lutser neer te zetten.
Kun je beter niets neerpennen als het je toch niet boeit.
Als het een beetje shady en pretentieus ongeloofwaardig overkomt, mag je best iemand erop aanspreken, vind ik... dus om Setrise nu als de onschuld zelve af te schilderen...
Dat vind ik overigens ook van die andere thread... Begint een beetje rare kant hier op te gaan...![]()

Tja dat is het em nou juist... het is gewoon een erg ondoorzichtig verhaal. Daar mag je best wat over zeggen toch?is nog altijd gissen naar mijn idee...
Ik gaf alleen maar commentaar op het feit dat vanwege een paar vermoedens iemand afgebrand word...en dat staat me gewoon niet aan.
Over die andere thread....misschien zijn het vrienden van elkaar....![]()

Beetje jammer dat die jongen meteen tot op het bot moet afgebrand worden....als je het zaakje niet vertrouwd...moet je gewoon niet met hem in zee gaan.
Daarbij (als ik dat zo hier lees) is de rest oud en wijs genoeg om in te zien ofdat ze wel of niet een wurgcontract gaan ondertekenen.
Respecteer iemand anders zijn "droom" en ondersteun hem liever met ervaringen of andere wijsheden waar hij iets aan heeft ipv. hem als lutser neer te zetten.
Kun je beter niets neerpennen als het je toch niet boeit.