Iemand een Andromeda voor 1900 (lage) dollars?

wow uuuhm dit id nieuw of 2ehands?!?!?!?! die a6 dan !

Dan zou je toch bijna zeggen dat er iets met die A6 is. Welke idioot gaat nu zoveel verlies maken op zo'n synth.
Er is toch verder niks mis met de A6. :confused:

Origineel geplaatst door Sander02
Dan zou je toch bijna zeggen dat er iets met die A6 is. Welke idioot gaat nu zoveel verlies maken op zo'n synth.
Er is toch verder niks mis met de A6. :confused:

Jawel..hij is van Alesis....;)

... don't feed the trolls...

Die Mike Peake is volgens mij een (ex-)medewerker van Alesis en heeft op Gass Station van Sonic State aardig wat topics opgebracht mbt de ontwikkeling van de A6.

Ken hem uiteraard niet persoonlijk maar denk wel dat die Andy een 2nd hand is.
Mail hem anders ff Leo; leuk verlaat verjaardags kado ;)

=( waarom krijg ik me royalty's pas aanstaande zomer uitgekeerd?!?!?! snik

Origineel geplaatst door The Q
Mail hem anders ff Leo; leuk verlaat verjaardags kado ;)

Nee, pas weer een Alesis S4 gehoord. Ik hoef geen Alesis.

Zelf zou ik het trouwens niet doem; volgens mij is de A6 prijs nog steeds in beweging. Alesis aan de rand van de afgrond, net op tijd overgenomen, hoop ouwe producten in een nieuw jasje uitgebracht om nog een paar centen binnen te brengen, prijsverlaging A6..... erkomt nog wel zo'n prijsverlaging.

Trouwens, pas bij Feedback nieuw voor 2999. En in zo'n nieuwprijs (weet ik nog van toen ik in winkels kwam) zit minimaal nog 400 rek. Als-ie in de winkel staat, neem je hem denk ik nieuw voor 2500 mee.
Als je dat wilt.

Volgens mij is $1900 niet echt een superkoopje. In de VS zijn die dingen gewoon een stuk goedkoper dan hier. Ik heb nieuwprijzen gezien van rond de $2500.

Wel lachen Leo, dat je hem durft te vergelijken met een S4 8o)

Back