cubase UAD en Asio probleem

TC Douglas

Ingeburgerd
Kan iemand me helpen.
Ik ben juist bezig aan aan song die bijna af is.
Maar de wet van Murphy slaat toe.....

Bij het openen van m'n song in cubase( CPu niet overbelast) krijg ik na 30 sec de fout melding UAD used somewhere else, ook powercore geeft een foutmelding, en na enkele seconden krijg ik er nog een ASIO foutmelding bovenop (Asio can not connect....)

Ik heb dit nog nooit gehad :confused: ,.... heb de song ook al proberen saven onder een andere naam, en alle plugin's afgekoppeld , maar probleem blijft.

Is there a doctor in da house??:geslaagd:

Klinkt heftig.

Het zou wel erg toevallig zijn als je UAD, je powercore en je geluidskaart tegelijkertijd problemen geven dus ik denk dat de oorzaak bij Cubase of je moederbord ligt.

- Doet hij hetzelfde bij andere songs?

- Werkt je hardware bij andere programma's wel?

- Hoe staan je UAD, PC en geluidskaart erbij in je Device Manager? (als je windows hebt)

Punt is dat het van alles kan zijn. Te heet, update die slecht uitpakt, je computer heeft last van slijtage etc etc.
Dan zul je gewoon alle mogelijke opties af gaan vinken waar het aan zou kunnen liggen. (maar daar was je al mee bezig)

thanks Ator

thanks Ator

Dag Ator,

bedankt voor de reactie.
Dat is het hem juist, bij andere songs heb ik het probleem niet, enkele bij deze.
Het is begonnen als ik de Nigel plugin van UAD wilde openen, en sinsdien heb ik contant problemen met de song.
Alle prugins zijn unplugged, en het blijft fout gaan.

Punt is dat het van alles kan zijn. Te heet, update die slecht uitpakt, je computer heeft last van slijtage etc etc.
Dan zul je gewoon alle mogelijke opties af gaan vinken waar het aan zou kunnen liggen. (maar daar was je al mee bezig)

Dag Fuse,

Heb inderdaad al alles geprobeerd, 'k denk dat de enige oplossing m'n sounds opnieuw instellen is, want ik kan zelfs m'n files niet meer exporteren in audio, pfffffffffffffffffffffffffffff

Je zou deze twee dingen kunnen proberen:

- Open de song nadat je de .csh file van de song hebt gedeleted.

- Reset de mixer, knop 0<< linksonderaan de mixer. Dan moet je wel weer opnieuw beginnen met je mix.

succes ermee!

en 'save as new version' is je beste vriend 8)

Back