donfifis
Synth liefhebber
even een vraagje
even een vraagje
hallo mede sfers
ik heb een vraag over de eee.
als ik een bluetooth op een eee doe en een bluetooth kaart op mn pc zou je dan kunnen comuniceren met de pc.
dit vraag ik omdat ik een soort workstation will bouwen met wat hardware zoals de dsi mopho een mpc en een drumcomputer ,maar tegelijk ook vstis wil gebruiken.
nu is dus de vraag of dat als ik op de pc mijn daw zou laten draaien (fl
ik dat via bluetooth op de eee zou kunnenn zien en dus zeg maar de eee als als soort van controller kan gebruiken om de daw via bluetooth aan te sturen.
dit omdat ik dan mijn moederbord inbouw in een omhuizing met mn oude midikeyboard als klavier en wat midi controllers als bv de bcr 2000 en de hardware erin bouw , maar ik geen beeldscherm erop hoef aan te sluiten maar het eee als beeldscherm en als aanstuur bron voor de pc kan gebruiken.
dit lijkt me namelijk een fijne combi omdat ik dan bij wijze van spreken de workstation op mn tafel zou kunnen laten staan terwijl ik de eee in mee in mn bed kan nemen en als nog alle functies van de pc/moederbord kan gebruiken ,die dus ook de hardware zou aansturen.
bvd
donfifis
even een vraagje
hallo mede sfers
ik heb een vraag over de eee.
als ik een bluetooth op een eee doe en een bluetooth kaart op mn pc zou je dan kunnen comuniceren met de pc.
dit vraag ik omdat ik een soort workstation will bouwen met wat hardware zoals de dsi mopho een mpc en een drumcomputer ,maar tegelijk ook vstis wil gebruiken.
nu is dus de vraag of dat als ik op de pc mijn daw zou laten draaien (fl
ik dat via bluetooth op de eee zou kunnenn zien en dus zeg maar de eee als als soort van controller kan gebruiken om de daw via bluetooth aan te sturen.dit omdat ik dan mijn moederbord inbouw in een omhuizing met mn oude midikeyboard als klavier en wat midi controllers als bv de bcr 2000 en de hardware erin bouw , maar ik geen beeldscherm erop hoef aan te sluiten maar het eee als beeldscherm en als aanstuur bron voor de pc kan gebruiken.
dit lijkt me namelijk een fijne combi omdat ik dan bij wijze van spreken de workstation op mn tafel zou kunnen laten staan terwijl ik de eee in mee in mn bed kan nemen en als nog alle functies van de pc/moederbord kan gebruiken ,die dus ook de hardware zou aansturen.
bvd
donfifis