Schroeven voor SKB flightcase.

Status
Please reply by conversation.

JohnnyBusca

rocket scientist
Ola!

Ik heb een prima SKB flightcase van 6 Units hoog. Ik ben er erg blij mee, maar ik heb een klein probleem.
Ik had er een tijdje mijn eerste Doepfer systeem ingestopt en toen had ik maar 4 schroeven nodig. Die andere 6 schroeven heb ik natuurlijk netjes opgeborgen, NOT!!!! damn!

Nu wil ik er dus mijn spectral audio neptune, protone en syntrack en mijn icon design DSM-200 erin hangen, maar ik heb dus te weinig schroeven. De schroeven zijn volgens mij engels of zo. Normale schroeven passen er niet in! CraZ en ik zijn al bij de praxis (of een van die bedrijven, karwei, ofzo) geweest met de originele schroeven, maar we konden er geen vinden die pasten.

Mijn vraag is dus: Heb je (volgens mij engelse) schroeven voor een SKB flightcase of heb jij zo'n kitje met schroeven en klem? Bijvoorbeeld: SKB19AC1 http://www.brookmays.com/prod_disp.asp?itemnum=SKB19AC1

SKB19AC1.gif

Of weet iemand waar ik die dingen in nederland kan kopen / bestellen?

Origineel geplaatst door C-Code
Goede vraag.....ik zat er pas ook aan te denken !
Ik probeer af en toe ook wat zinnigs te vragen.. Is moeilijk, maar soms lukt het..

Ik ben niet zeker maar die schroeven lijken toch veel op de schroeven die men gebruikt bij wiring centers (waarin hubs, switches, routers e.d. worden gemonteerd)

Misschien moet je eens informeren bij bedrijven zoals netwerkinstallateurs of zo.

als het van die klemmetjes zijn die je aan de achterkant vast moet klikken en aan de voorkant 6mm schroef in moet draaien om je 19"apparatuur mee op te hangen dan heb ik ze wel en volgens mij kan je die gewoon kopen bij een muziek winkel

Volgens mij ken je die speciale klemmen inc boutje gewoon kopen bij feedback maar ook gewoon het zelfde met gewoon schroefdraad maar dan bij de betere ijzerwaren zaak.een tip draaii wat je over hebt volgende keer in de achterkant :)

Origineel geplaatst door marcuuu
een tip draaii wat je over hebt volgende keer in de achterkant :)
Dat zei ik vannacht ook tegen mijn vrouw, maar daar was ze niet blij mee. ;)
Maar het is inderdaad een goede tip, ware het niet dat er maar 16 van die klemmetjes meegeleverd waren en als je alleen maar 1 unit hoge FX gebruikt je er al 24 nodig hebt. Maar goed. Ik ga wel eens een keertje als ik tijd heb langs ijzerzaken. Ik hoopte op een internet solution waarbij je veel te veel betaald, maar waarbij je het in je brievenbus krijgt. Ik wil alleen naar buiten gaan om naar mijn werk te gaan, naar de supermarkt, naar familie en naar de kroeg, verder liefst nooit.

Origineel geplaatst door bambamstudio
De importeur van SKB is Voerman (ja die van Korg) en die hebben die schroefjes te koop.

Dus kan iedere winkel (conijn ed) ze gewoon bestellen voor je.
Bedankt, ik ga het proberen! :)

Status
Please reply by conversation.
Back