[gestolen] Roland JD-800

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

marcuuu

Gepokt en gemazeld
Gestolen Roland JD 800 inc flightcase

OP locatie rijswijk spaansepolder
herkenings punten:Twee zwarten toetsen zijn de veertjes van kapot die toetsen springen niet meer om hoog die liggen naar beneden.Waar onder de lage bes.En de voedings aansluiting is van 2 polig naar een 3 polig veranderd en de Roland stikker op de flightcase is veranderd naar polack of zo iets de flghtcase is speciaal op maat gemaakt. Verder heeft hij aan de bovenkant door het Editen nog al veel slijtage aan de zwarte lak de rand boven de toetsen en links zitten een zooitje lamjes die licht Flikkeren die stil horen te staan.Over het klavier kan ik melden dat het verder een schoonmaak beurd kan gebruiken.
Mocht iemand hem ergens zien staan bij iemand thuis of tekoop aangebonden krijgen dan hoor ik dit graag via pb of hem ergens anoniem afleveren ben ik ook wel voor te vinden o.i.d. b.v.b bedankt

Die van mp.nl is het niet van die gene die gestolen is want zijn kaartjes staan nog in de kast.Het is gewoon toeval dat iemand er precies een te koop aanbied in de zelfde regio zuid holland.En die op viavia.nl is het ook niet want die staat al langer te koop als dat deze verdwenen is maar toch bedankt.
En voor de duidelijk hij dit is geen grap ! de dude heeft geen synth meer en was bezig een hele Live set in zn eentje in elkaar te zetten.die nu weg is al zn sounds hij had dit ding al jaren.

Er staat er ook één op Interface, maar die is blijkbaar heel mooi met kaart en handleiding....???!!!

Deze valt cosmetisch niet meer in mint of zeer goede conditie te maken en kaartjes ga je er niet bij regelen om hem de handel in te gooien.Maar toch bedankt

Voor de gene die hem terug bezorgd of de tip geeft waar die staat krijgt mijn videopac inc 4 games en org verpakkig :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back