Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik had die prijs 1 minuut na de eindtijd geplaatst. Deze prijs zal dus niet meer stijgen.Origineel geplaatst door BananaWorld
Vaak stijgt de prijs de laatste uren ook nog eens omdat veel kopers wachten met het uitbrengen van hun uiteindelijk bod, dus er zal zeker wel de normale prijs voor betaald gaan worden.
Ik ken mensen die ze er zelf ingebouwd hebben en dat werkt prima. Geen probleem.Origineel geplaatst door mindtwist
Die blauwe leds zijn wel erg tof gedaan.
Vraag me af of ze nog invloed hebben op de werking van het apparaat, aangezien ze meer stroom/spanning (WHATEVER.. geen natuurkunde discussie aub) kosten dan rode..
Ik ook.Origineel geplaatst door Mangina
Vindt het orgineel veel mooier! :[>
Origineel geplaatst door CraZ
Het doosje van deze 303 is wel origineel.. of het moet zijn dat het de kast van een 606 is.. waarbij ze dat metalen plaatje van de 303 hebben overgezet. Maar goed.. ik vind dit mooier dan die alu-cases uit zwitserland.
Origineel geplaatst door crx303
Hoezo dat?
Bovendien heeft een 606 bv. geen "zwarte" toetsen, dus dat past niet eens.

Origineel geplaatst door OnAcid
Lees:
waarbij ze dat metalen plaatje van de 303 hebben overgezet..![]()
Misschien is de 303 een keertje op de grond gevallen en is de kast kapot gegaan, maar de inhoud nog goed.Origineel geplaatst door crx303
Ja fijn, maar ik zie het hele nut niet zo waarom dat een 606 case zou (kunnen) zijn eigenlijk......
Dat bedoelde ik meer....