[gespot] blauwe 303

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

_lun0r_

<--°o°=--_Boing_--=°o°-->
hierzo

staat momenteel op GBP 440,55 (ongeveer EUR 669,87 ) nog 19 uur te gaan.

i-1.JPG

tja wat zal ik er van zeggen..... erm ... hmm apart :)

Ik vind het niet lelijk in ieder geval 8~

Ik twijfelde..

Origineel is mooier..

GBP 490,80 (ongeveer EUR 744,89 )

Voor 150 euro meer heb je een originele.

Laatst gewijzigd:
Vaak stijgt de prijs de laatste uren ook nog eens omdat veel kopers wachten met het uitbrengen van hun uiteindelijk bod, dus er zal zeker wel de normale prijs voor betaald gaan worden.

hele zieke bak dat blauwe beuk kastje, vind de kleur wel cool

Sphere

Origineel geplaatst door BananaWorld
Vaak stijgt de prijs de laatste uren ook nog eens omdat veel kopers wachten met het uitbrengen van hun uiteindelijk bod, dus er zal zeker wel de normale prijs voor betaald gaan worden.
Ik had die prijs 1 minuut na de eindtijd geplaatst. Deze prijs zal dus niet meer stijgen.

Ik weet hoe ebay kan werken... Een nacht slecht slapen, omdat je de hoogste bieder bent met 100 euro op een PAIA en dan de laatste 10 minuten schiet ie door 10 mensen naar 600 euro..

Origineel geplaatst door mindtwist
Die blauwe leds zijn wel erg tof gedaan.

Vraag me af of ze nog invloed hebben op de werking van het apparaat, aangezien ze meer stroom/spanning (WHATEVER.. geen natuurkunde discussie aub) kosten dan rode..
Ik ken mensen die ze er zelf ingebouwd hebben en dat werkt prima. Geen probleem.

Origineel geplaatst door Mangina
Vindt het orgineel veel mooier! :[>
Ik ook.

origineel

origineel

Het doosje van deze 303 is wel origineel.. of het moet zijn dat het de kast van een 606 is.. waarbij ze dat metalen plaatje van de 303 hebben overgezet. Maar goed.. ik vind dit mooier dan die alu-cases uit zwitserland.

Re: origineel

Re: origineel

Origineel geplaatst door CraZ
Het doosje van deze 303 is wel origineel.. of het moet zijn dat het de kast van een 606 is.. waarbij ze dat metalen plaatje van de 303 hebben overgezet. Maar goed.. ik vind dit mooier dan die alu-cases uit zwitserland.

Hoezo dat?

Bovendien heeft een 606 bv. geen "zwarte" toetsen, dus dat past niet eens.

Re: Re: origineel

Re: Re: origineel

Origineel geplaatst door crx303
Hoezo dat?

Bovendien heeft een 606 bv. geen "zwarte" toetsen, dus dat past niet eens.

Lees:

waarbij ze dat metalen plaatje van de 303 hebben overgezet.. ;)

De lucht is blauw,
De zee is blauw,
en ik ben blauw.

Re: Re: Re: origineel

Re: Re: Re: origineel

Origineel geplaatst door OnAcid
Lees:

waarbij ze dat metalen plaatje van de 303 hebben overgezet.. ;)

Ja fijn, maar ik zie het hele nut niet zo waarom dat een 606 case zou (kunnen) zijn eigenlijk......
Dat bedoelde ik meer....

Re: Re: Re: Re: origineel

Re: Re: Re: Re: origineel

Origineel geplaatst door crx303
Ja fijn, maar ik zie het hele nut niet zo waarom dat een 606 case zou (kunnen) zijn eigenlijk......
Dat bedoelde ik meer....
Misschien is de 303 een keertje op de grond gevallen en is de kast kapot gegaan, maar de inhoud nog goed.

Duur?

Duur?

Ik zal nooit begrijpen waarom sommige mensen zoveel geld blijven geven aan dit idiote apparaat.

660 Euro ? Kom nou, ernstig blijven aub.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back