[techno] TFH - Think about the fuckin' neighbours

ja nu wel :) Leuke sfeer, bouwt rustig op... aparte clap, wel leuk :) in het begin lijkt die lead wat te hard maar dat komt daarna opzich wel goed, nu lijken de drums alleen wat te zacht eigenlijk. Het lijkt een beetje alsof de boel niet helemaal sync loopt kan dat kloppen? Kan niet precies zeggen wat, maar de beat is voor mijn gevoel niet helemaal strak (nja hoeft ook niet opzich 8D Klinkt ook wel weer wat organischer zo).

Ik vind het een leuke track, het heeft een eigen sfeertje waarin alles wel bij elkaar past en leuke vage vocaltjes. Qua afmix zou het nog iets beter kunnen en af en toe lijkt het een beetje te chaotisch maar dat zijn details. :biertje:

Hé bedankt voor je reactie. Ik heb het even snel in elkaar gezet (en dat kan bij mij al gauw leiden tot wat chaos) en moet nog op detailniveau naar de mix luisteren. Dat de lead harder wordt, komt natuurlijk door het openen van de cutoff. Dat het niet helemaal sync loopt was mij nog niet opgevallen. Ik dacht toch dat ik het allemaal redelijk goed gewarpt had. Bedoel je daarmee overigens de lead? Of meer de achtergrond geluiden (dat SH 101 gereutel)?

Back