• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TK] ik stop dus kijk snel !

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bass-molecules

M'n waakhond .... !!
oke ga stoppen met verzamelen dus er zijn wat dingen die weg mogen 8)
ik doe er verder geen info bij ( deze info kan je vinden op het net:D) ik doe er wel even een vraagprijs bij.

BOSS SE50 + adaptor(eff.bakje) 80euro

ALESIS 3630 + adaptor( comp/lim/gate) 90euro

spectral audio pro-tone (analoge mono synth 250euro

Novation D-station NIEUW in doos heb ik op 27nov2002 gehad voor mijn verjaardag nog geen 3 maanden gerbruikt!! 450euro

YAMAHA CS2X net 3 maanden oud, heb de bon nog wel ergens, dus nog bijna 10 maanden garantie!! 450euro

ik merk het wel......

groet bass-molecules

Laatst gewijzigd:
Ik verander je subject eventjes, want ik dacht eventjes een MD te kunnen scoren...

Ik heb op verzoek van bass-molecules het subject weer terug veranderd.

blijkbaar heeft de titel nogal wat stof doen op waaien bij de moderators,en als het bij jullie leden ook zo is van" wat een ......." dan SORRY, was meer het idee dat het bijna een complete studio is met uitzondering van een mixertje en sequencer en boxen ( deze kan ik je ook nog leveren:))

maar goed, als jullie moderators het willen veranderen dan kan ik er weinig aan veranderen, MAAR..........

het is nog steeds te koop

en het zijn VRAAGPRIJZEN. dus mocht je iets anders in je hoofd hebben kunnen we er altijd over bakkalijen.

groet bass-molecules

Origineel geplaatst door bass-molecules
blijkbaar heeft de titel nogal wat stof doen op waaien bij de moderators,en als het bij jullie leden ook zo is van" wat een ......." dan SORRY, was meer het idee dat het bijna een complete studio is met uitzondering van een mixertje en sequencer en boxen ( deze kan ik je ook nog leveren:))

maar goed, als jullie moderators het willen veranderen dan kan ik er weinig aan veranderen, MAAR..........
Grappig, in eens een hele andere betekenis, nog steeds mooi! ;)

Wat ik even kwijt wil is dat de pro-tone een mooie bak is. Ik heb dat al vaker hier op het forum gezegd. Leuk dat het een stereo output heeft, met een modulatie op de panning. Als je die modulatie in audiorange doet is het heel leuk over 4 Kw boxen :) Perron55_ kan het weten :)

Er zijn mensen die een Quasimidi mooier vinden, maar ik zweer toch bij de Spectral's.. ;)

Protone is absoluut een relaxte monosynth

Zeer helder filter en bizar snelle lfo inderdaad

250 is een mooie prijs

En de SE50 is opgehaald, rijs 70eu en een pakje sigaretten :D
(moet ik ze maar niet vergeten, hehe)
Ik spreek je snel weer Bass, sowieso de 28e.

je reageert alleen niet. weet iemand hoe ik contact kan opnemen met hem? mail en pb (lijken" niet te helpen

of ik ben te ongeduldig:D

ik denk dat je even geduld moet hebben; ik heb 'm ook al 2 keer gemaild over iets en ook nog niks gehoord.
anders kan je misschien je boodschap gewoon in deze thread zetten, misschien helpt dat?!

sorry jongens,

maar heb alleen internet op het werk en we hadden 1 week lang geen netwerk. maar zoals jullie zien doet het netwerk het weer,duss.......

leo wij hebben gesproken en ga het even uit zoeken en kaymir ik heb je gePB.

groet bass-molecules

Ik ben sinds kort over gestapt van drummen naar elektronica, ofwel ik ben nog een leek. Navraag levert mij de wetenschap op dat je met een goede geluidskaart in je computer (plus een zwik software) en een leuke synth al een heel eind kunt komen. Nou wees een vriend mij op de kunsten van een cs1x, hij moest hier iets van 350€ voor hebben. Nu moet jij mij maar eens vertellen waarom ik als gemotiveerde beginner nu voor een CS2X moet kiezen.

Gr. Willem

Zie PB voor de Alesis.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back