• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TR/TK: TR505, MC09, MC505 (met memcard)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

joevdb

oscillating arppegio
Kwil wat anders, dus er moet wat de deur uit ... Hierbij een setje van leuke simpele trommel/beat/bellen/bass machienes ... Als je ze lief behandelt maken ze een lekker ritme voor je!

MC-505 mét smartmediamemory-kaartje 2MB:
Jaja, een groovebox ... Technisch perfect (vorige eigenaar, 6 maanden terug, had machine laten nakijken en 1 potmeter laten vervangen), cosmetisch bijna perfect (1 krasje). 250€

MC-09:
wanna-be TB303, van speelgoedniveau ... fisher-price-acid ... Ben zelf 1e eigenaar, dus komt met doos en handleiding. Simpel, maar leuk ding ... . 125€

TR-505:
Drumstel in een doosje. Simpel, maar leuk ding ... . 50€

Info vind je wel op www. Alles komt met adaptor en manual ...

Ik zou het liefst alles in één keer aan één koper/ruiler van de hand doen. Als je alles samen neemt is de prijs 400€ en krijg je er nog de nodige (nieuwe) MIDI-kabeltjes bij, dan kan je ze lekker daisy-chainen.

Persoonlijk verkies ik een ruil! Dingen waar ik al lang van droom ...
Korg MoNo/Poly (!!!) (of een Polysix)
Jupiter 4 (!!)
Korg MS10/2O
SH101
JomoX X-base 09

Eigenlijk alles wat analoog is met een goede arppegiator maakt mij blij (MIDI of memory hoeft niet voor me!) Doe dus maar voorstellen (indien nodig kan ik wel wat euri vinden om van mijn kant erbij te doen voor een degelijke ruil) ...

Dus maak me blij door jouw werkloos analoog spul te ruilen met mijn set van lekkere rhythmmachines!
8)

zelfs tegen een CLAVIA Nordlead 1 of 2 keys zou ik wel willen ruilen (tegen het zooitje hierboven) ... eventueel ... ben gewoon nieuwsgierig naar de NL ...

of n 'ProMars CompuPhonic',
of n 'yamaha CS-30'

er moet toch iemand zijn die één van die ouwe bakken heeft, en er niets meer mee doet EN net naar wat digitaal ritme zoekt ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back