[Noodle]Mono-poly - Black Sunday

flabbergasted

flabbergasted

geweldige foto monpoly.

het wordt me nu al duidelijk. Ik begon te vrezen voor een random generatortje in een of andere plli. Maar dit is echt te gek!

Hulde!

Nou mijn dag is weer goed.
Al posten er nog 4000 mensen dat ze het maar niks vinden.

Rex Probe emailed me net dat hij hem te gek vind klinken.
En of hij een orgionele file kon krijgen om hem goed te luisteren.

:geslaagd:

:okdan:,vraag hem een module in ruil 8o)

ik moet je ook zeggen dat ik er niet zoveel mee kan
ik had m zaagmachine genoemd :D

ik snap de lol ervan wel hoor
maar het mooi vinden of zo..

ik mis openheid en contrast..

ik vind het de verantwoordelijkheid afschuiven op je apparaat :D

ik zou zo graag s muziek horen uit die dikke apparaten

ik heb t idee dat je er veel meer uit kan halen
maar die richting is waarschijnlijk niet jouw richting :)
en dat mag natuurlijk he

alleen je post m en ik luister en typ mn bevindingen

Hey,

Ik heb langzamerhand al aardig wat gehoord van die noodles, mono. Het is prima maar wat gaver zou zijn is om het een keer wat completer te maken. Meer sporen van de Serge en/of andere modulars. Ben van mening dat het veel moeilijker zal zijn, maar het wordt beloont ofcourse. ;)

Ik ben ook van mening dat mono zeker leukere dingen kan neerzetten met je setup dan wat ik tot nu toe heb gehoord.

Succes! :okdan:

... leukere dingen....

... leukere dingen....

hmmm zeker volproppen met allerlei nootjes en dan geautomatiseerd aan de resontantie draaien?

Dat kennen we nu wel. En of je dat nu met een poly800 moog slayer uithaald of met je andromea doet, ik vind dit echt gaaf, iets wat ik nog nooit gehoord heb. Echt uniek. (of zegt dat wat over mij hahaha)

Ik ben erg benieuwd hoe je dit soort dingen opzet. Ik krijg steeds meer trek in modular achtig speelgoed!

keep on Mono. Heb je nog meer van dit soort tracks?

Hoe zet je zoiets op? Oftewel wil je iets vertellen over hoe zo'n noodle eruit ziet in termen van vco, env, vca s&H etc?

ben benieuwd.

(oja normaliter maak ik platte dance funk, dus welkcome afwisseling ;)

ik vind dit echt gaaf, iets wat ik nog nooit gehoord heb. Echt uniek. (of zegt dat wat over mij hahaha)

Thx.

Ik ben erg benieuwd hoe je dit soort dingen opzet. Ik krijg steeds meer trek in modular achtig speelgoed!

keep on Mono. Heb je nog meer van dit soort tracks?

Jeps ff zoeken op [noodle] [drone] onder de tracks afdeling

Hoe zet je zoiets op? Oftewel wil je iets vertellen over hoe zo'n noodle eruit ziet in termen van vco, env, vca s&H etc?

Vaak gebruik ik geen vca's of geen envelopes.
In deze patch staat de vca helemaal open en panned die.
Die portamento sound op de achtergrond is een vco door een wavemiluiplier direct een mixer in.

En die dreigende sound is een crossmodulatie patch met 2 funtie generators en een samplen hold. En een AR generator voor de clock en Hold van de functie generators.

ben benieuwd.

(oja normaliter maak ik platte dance funk, dus welkcome afwisseling ;)

Ja ik luister zelf ook veel funk etc.
Maar ik kan helemaal geen noot spelen op een keyboard.
Daar heb ik ook helemaal geen behoefte aan.
Want ik vind persoonlijk dat freaken met de modulars zonder een keyboard veel gaver.

Zeer goede noedel, kan inderdaad zo in een science fiction film.
Heb er ondertussen al tig keer achter elkaar naar geluisterd.

Ruimtemuziek, oerklanken, spontaniteit, creativiteit, eenvoud, klaar.
Past bij mijn temperament.

Maar als jouw modules deze klanken willekeurig maken, dan zitten er volgens mij een deel mojo-wezens in je set.
Houd ze te vriend door ze af en toe te voeren met verse patchkabels. :D

Zeer goede noedel, kan inderdaad zo in een science fiction film.
Heb er ondertussen al tig keer achter elkaar naar geluisterd.

Zal ik je is wat vertellen.
Gisteren was ik moe en lag ik lekker met mijn laptop op bed.
Heb ik boven die noodle lekker zijn gang laten gaan.
En het bleeft gewoon leuk.
Maar ja dat is natuurlijk ook wel omdatik het zelf geprogrameerd heb.

Ruimtemuziek, oerklanken, spontaniteit, creativiteit, eenvoud, klaar.
Past bij mijn temperament.

Dank je.

Maar als jouw modules deze klanken willekeurig maken, dan zitten er volgens mij een deel mojo-wezens in je set.
Houd ze te vriend door ze af en toe te voeren met verse patchkabels. :D

Ik noem het getemperde chaos.

die pulsen zijn nu cool mono,geen 'TIK' meer als in de eerste,maar ik mis de bass en presence van de eerste wel een beetje,en er zitten vervelende high freqs in die je trommelvliezen doorboren (ik luister met phones)

De eerste versie heeft een diepe indruk op me gemaakt, daar heb ik heel lang van genoten gisteren en nu nog.

De intro van de tweede versie vind ik goed.
Om het in filmtermen uit te drukken: versie 1 en 2 vertellen verschillende klankverhalen, twee verschillende momenten in een goede film.

Op dit moment laat ik beide versies willekeurig door elkaar lopen en dat klinkt ook goed, is wat drukker. (via verschillende tabs in Firefox)

Black Sunday v1 knocks my socks off.

ik

ik vind het de verantwoordelijkheid afschuiven op je apparaat :D

ik zou zo graag s muziek horen uit die dikke apparaten

Ja ik ook wel, al wardeer ik deze creaties ook wel.(!!)

Vinden jullie je zelf niet egoistisch om te vertellen wat voor dingen ik met mijn gear moet doen?
Beetje arogantie ten top hoor.

in 99% van de post wordt dit geaprecieerd of zelfs gevraagt in dit forum gedeelte toch?

Of zijn deze tracks al gereleased?

Niemand hoeft tracks te maken als hij dat niet wilt natuurlijk, maar je stelt tevens wel leuk bronmateriaal ter beschikking wat misschien weer door iemand gebruikt kan worden die er wel een track mee zou willen bouwen. Weet niet of dit onbespreekbaar is, maar zo zou het ook nog kunnen werken.
' k moet trouwens ineens denken aan je project laatst met M.leB.. :okdan:

Back