Mr_Synth
aka PAUL MCCAN
Hey Synth vrienden,
Mocht je het leuk vinden om eens een Synthwave track te laten casten op een Synthradio station, dan hierbij de link voor het formulier: Home | Forever Synth en ga naar submissions
Ik was via SoundCloud gevraagd (AKA PAUL MCCAN) om de volgende song als mp3 aan te leveren, en die hebben ze gedraaid en me benoemd. Wel fun toch, om als muziek hobbyist te worden opgenomen in een playlist
De podcast is terug te vinden op Soundcloud. Track wordt rond 3:54 --> 6:57 even afgespeeld.
Op Spotify is foreversynth ook te vinden:
open.spotify.com

Cheers,
Paul
Mocht je het leuk vinden om eens een Synthwave track te laten casten op een Synthradio station, dan hierbij de link voor het formulier: Home | Forever Synth en ga naar submissions
Ik was via SoundCloud gevraagd (AKA PAUL MCCAN) om de volgende song als mp3 aan te leveren, en die hebben ze gedraaid en me benoemd. Wel fun toch, om als muziek hobbyist te worden opgenomen in een playlist

De podcast is terug te vinden op Soundcloud. Track wordt rond 3:54 --> 6:57 even afgespeeld.
Op Spotify is foreversynth ook te vinden:
Episode 98 - The one with Droid Bishop
Listen to this episode from Forever Synth - The Podcast on Spotify. Episode 98, and another coup for the Forever Synth boys as we're joined by "the Bish" himself, Droid Bishop - live from LA! We chat to Bish about influences, musicianship, why boxes are bad, famous siblings, and why mastering is...
Cheers,
Paul