Origineel geplaatst door bambamstudio
Ik weet niet waar je woont e-vo, maar ik kan je ook best les geven in mjin studio, cubase ed...
Thanks! Tjek uw Mail

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik weet niet waar je woont e-vo, maar ik kan je ook best les geven in mjin studio, cubase ed...

Origineel geplaatst door King of Snake
hier sluit ik me bij aan. Aangezien ik ook met Pulsar/Cubase werk mag je best een keertje langskomen om te zien hoe het werkt.

Origineel geplaatst door Solid_Snake
Het is ook wel handig om te weten hoe je snel een fade-out maakt met de midi-velocity over een aantal tellen/ maten. En hoe je de velocity van een aantal noten/ tellen/ maten instelt, en hoe je random waarden van een controller change laat genereren, etc. Er zitten gewoon een aantal hndige truukjes in cubase... die het produceren net ff wat makkelijker maken. ff snel een filter dichtdoen op open draaien in 8 tellen... toch wel makkelijk als je de computer dat kan laten doen, zonder dat je dat zelf hoeft in te tekenen steeds.
Of, hoe knip je in 1 keer uit alle tracks 4 maten op een bepaalde plek. Of hoe voeg je in 1 keer 16 maten ruimte ergens tussen, zodat je daar zelf weer wat patterns in kan zetten.
Hoe stel ik alle noten in een pattern in zodat ze een lengte van een 32ste tel krijgen.
Maar ja... het kan best allemaal zonder dat te weten... toch zijn het allemaal kleine dingetjes die het werken net ff sneller en makkelijker maken.

Origineel geplaatst door lo-fi
Oh, ik ken alle truukjes allemaal wel hoor, en ik gebruik ze soms ook wel. Ik ben gewoon meer van het live inrammen de laatste tijd. Controllers al helemaal; waarom met je muis tekenen als je ook aan 'n knop kan draaien? Maar voor bijvoorbeeld 'n hele lange lineaire fade over 8 maten, die kun je weer sneller tekenen...
Het beste is om alle functies te kennen, maar alleen te gebruiken wat je echt nodig hebt.![]()

Origineel geplaatst door sphere
Geldt dit aanbod voor iedereen![]()
Ook voor leken die niet uit de buurt van eindhoven komen????
Was gewoon ff benieuwd, den kdat het wel flink geld zal gaan kosten of niet.
Ben zelf ook nog maar een jaar bezig maar snap er af en toe de ballen van
Een analoge freshman (sphere)