loyaltie programma voor Motif XS!!

mrsensei45

Nieuwkomer
Ik kwam dit tegen:

U krijgt bij uw aanschaf van een moif XS6, 7 of 8 ook gratis het Motif Loyalty Program. Deze toevoeging voor uw Motif XS bevat o.a. nieuwe samples w.o. de S90ES pianosample, 2 complete User Voice Banks, 32Mb aan Loops & Phrases. Handleiding Nederlandstalig wordt er standaard bij geleverd....
Ook 512 mb ram is meegeleverd!

Wie kan mij vertellen welke samples er precies bijgeleverd worden dan ?
ik heb nu een S90es en was altijd huiverig om over te stappen omdat ik gewoon verliefd ben op de samples van de S90es.
Nu weet ik alleen niet of de piano patches in de S90es nu allemaal in de XS-modellen te laden zijn of alleen 1 bepaalde patch.
Wie weet meer ?

ik ben overgestapt van de s90es op een xs8, de s90es piano samples zitten inderdaad in het loyalty pack. Je hebt wel geheugen nodig in je xs om deze te kunnen laden.

er zijn 6 programs van de s90es nagemaakt (die op basis van de s700 zijn dus), deze klinken identiek aangezien het dezelfde samples zijn.
in de s90es zitten ook 6 programma's op basis van deze samples, dus je kunt veilig overstappen. Ook kun je de motif ES soundset inlezen zodat je de bekende sounds die je nu in je s90es hebt ook tot je beschikking hebt. (handig voor compatibiliteit in je tracks).

Ik had dezelfde bedenkingen als jou, ik wilde de s90es piano ook niet opgeven. Maar nadat ik hoorde van een kennis dat de samples identiek waren in de XS (hij was al eerder overgestapt) ben ik zelf ook maar overgestapt. En mijn ervaringen zijn exact gelijk aan de zijne, je hoort het verschil niet kwa pianosamples.

Hou er wel rekening mee dat de xs standaard beter klinkt dan de s90es, waardoor de sound iets meer punch heeft. Dit wordt met name veroorzaakt door de standaard master fx instellingen, maar dit is simpel te disablen of aan te passen naar smaak.

Ook zijn de piano's in de s90es die gebaseerd zijn op de motif es soundset niet meer terug te vinden, deze piano samples zijn 'geupdate' en klinken anders dan je gewend bent van de s90es of motif es. De oude motif es based piano presets zijn dus wel in te laden, echter ze klinken anders. Dit heeft echter niets met de s700 samples te maken dus, dus als je die s700 piano presets met name bedoeld kun je veilig over :)

je kunt overigens een autoload file opgeven in de xs waardoor die standaard al opstart met de s90es piano geladen.

Laatst gewijzigd:

Ik heb bij mijn XS7 geen loyaltie programma gekregen! Weet iemand hoe ik hier alsnog aan zou kunnen komen?
Ben namelijk erg benieuwd naar de bruikbare pianosamples etc!

groet,

Keyss

Ik heb bij mijn XS7 geen loyaltie programma gekregen! Weet iemand hoe ik hier alsnog aan zou kunnen komen?
Ben namelijk erg benieuwd naar de bruikbare pianosamples etc!
voor zover ik weet krijg je die alleen bij een upgrade.
maar misschien is dat nu wel niet meer zo.

ik heb hem gekregen door de instructies op de volgende link te volgen:
http://88.198.8.78/UBB/showflat.php?Cat=0&Number=207439&an=0&page=0

daar staat alles wat je moet doen om de loyalty package te krijgen. Ik stuurde 's avonds een mailtje en 's ochtends kreeg ik de download link met de package die ze klaar hadden gezet.

simpel en snel dus.

Dank je, wat zijn de kosten van deze cd dan?!

Maar als je je XS 2e hands hebt gekocht, hoe kun je dat dan oplossen?
Dan heb je vaak geen officiele bon etcetera!

Groet,

Keyss

Back