Roland SH-201

wim.vdstraeten

Ingeburgerd
In overweging om een Roland SH-201 bij aan te schaffen. Goedkoop ding waar wel wat mee gedaan kan worden.

Tips en advies? Is het de moeite waard, of blijkt het bij nadere kennisname van het instrument "rommel" te zijn?

Bedoeld voor puur hardware gebruik: performance on stage of opnames, geen pc gedoe.

De rest is voor mij persoonlijk minder van belang (dus advies over USB / VSTi hoeft niet).

Graag snelle reactie, dit weekend is er een grote uitverkoop in de buurt.

MVG

Waar woon je? ;)

Ik woon in Zoersel, prov Antwerpen (Belg dus :p)
maar eigenlijk is het niet echt in de buurt, 't is in Deinze, OostVlaanderen te doen.
Maar iig dichterbij dan van nederland te komen he :)

35% op alle roland die in stock is
10% extra (cumuleerbare) korting voor wie de mailing van piens musicplanet ontvangt.

da's dus 45% op alle roland producten voor mij persoonlijk, en ik ben dus van plan om buiten de SH201 ook een VK8M orgelmodule te kopen.
wat denk je daarvan, is die in orde?
grs

Ik heb me voorgenomen om iedereen die bij Piens iets wil kopen dit af te raden, wegens o.a.:
-opdringerige attitude van Piens en verkopers
-spam
- een bestelling via internet waarop ik drie maand mocht wachten (alesis micron: niet echt een moeilijk te krijgen product op da moment) Dus geld binnen, klant kan wachten.
- Foute voorstelling van hun prijzen.

enz.. zoek maar eens op het forum.

Ik heb me voorgenomen om iedereen die bij Piens iets wil kopen dit af te raden, wegens o.a.:
-opdringerige attitude van Piens en verkopers
-spam
- een bestelling via internet waarop ik drie maand mocht wachten (alesis micron: niet echt een moeilijk te krijgen product op da moment) Dus geld binnen, klant kan wachten.
- Foute voorstelling van hun prijzen.

enz.. zoek maar eens op het forum.

Ik heb piens, roland én een hoop andere winkels gecontacteerd nav de 35% korting die roland ZOU geven op alle producten.
Ik van alle kanten vele verhalen te horen gekregen, en toen ik Piens zonet belde voor meer informatie (en uiteraard een telefonische confrontatie, benieuwd wat hij te zeggen had), toen ontkende hij niet dat de rechtszaak nog steeds loopt en dat hij inderdaad geschrapt is als dealer. Voor verdere vragen over de rechtszaak moest ik maar contact opnemen met Roland. Misschien doe ik dat nog wel.

Over de korting wist hij me te vertellen dat alle muziekwinkels die korting zouden geven, maar daar is niets van waar.

Ook heb ik veel verhalen gehoord en gelezen van lange wachttijden met zelfs zaken waar uiteindelijk NIETS geleverd wordt.

Enkele details over de rechtszaak: een klant uit Wallonië wachtte al heel lang op zijn bestelde (en betaalde!) Fantom X6, en probeerde Roland te contacteren. Roland heeft de Fantom opgestuurd naar de klant, en heeft een rechtszaak aangespannen tegen Piens om het geld terug te vorderen.

Ik kan er nog heel wat meer over vertellen, een volgende keer.
Moet namelijk nu voor opnames vertrekken :P

Maar beeld je eens in dat er daarachter ergens in Azië een Japanner zegt: DIE dealer daar in België wordt officieel geschrapt als dealer van Roland...

Toen ik Patrick Piens dan vertelde dat er nooit garantie kan staan op zijn producten (Roland ziet aan het serienummer dat het niet via een officiële dealer verkocht is, en zendt het onmiddellijk retour terug), vertelde hij me dat ik dan maar met zijn bon naar een andere winkel moest gaan en (als vanzelfsprekend) daar ook korting zou krijgen.
Niks van aan, natuurlijk.

Piens probeert via de actie van dit weekend Roland op een manier te boycotten.

Piens is a grote oplichter en phony.
Naast musichandelaar is hij ook nog drugdealer. Zijn music planet heeft hij te danken aan een sekte waar hij in zit.
Alles is bought met zwart geld.
Artiesten die Piens "verraden" hebben, vb. contact met keymusic. Worden gebanned out of zijn store!
Conclusion: Koop nooit bij PIENS!

Back