Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Beste meneer Chinetti,
Het feit blijft echter dat deze meneer E meer platen heeft verkocht dan jij ooit zult doen.

electro is de nieuwe trance
Je kunt lopen mokken chin, met je volle gewicht aan de volle doordenderende commerciele housetrain hangen met je hakken in het zand om het te stoppen maar het lukt je niet.
Troost je met de gedachte dat het misschien nog een jaartje hip is en dat dan een nieuwe underground style gebruikt wordt om de cheesy club (want dat is die nieuwe electro eigenlijk, met een beetje peppy synthjes) onder te verkopen.
Zo is het altijd al gegaan en zo blijft het gaan.
Jammer maar helaas.
De mensen die voor de 'echte electro' gaan (scharrelelectro?) zoals jij en nog veel meer onder ons, die weten wie bv. de world wreckin' crew zijn, underground resistance en noem nog maar een batterij van die lui op, die zitten in hun eigen scene en dat leeft wel door.
Af en toe een verdwaalde electrohouser die zon feestje binnenloopt maar voor de rest is het geisoleerd van het grote commerciele clubcirquit.
Aan de andere kant heb je de commerciele electrohouse/electroclub (legbatterijelectro?!) en dat is een hype.
Dat is het type partygangers waar je toch helemaal niet op zit te wachten op een 'authentiek' electrofeestje. Da's meer muziek voor bij je outfit publiek die bij de volgende hype traploos overschakelen op Drum N blues of hardlounge of whatever.
't enige punt is dat er weer een benaming van een bepaald genre misbruikt wordt.
Wil je dat tegengaan dan zul je als scharrelelectroproducers en dj's jezelf meer moeten profileren, naar de voorgrond moeten treden en opkomen voor de echte electro.
Wat denk je dat dan het gevolg is? Precies, je wordt mainstream
Ik zou zeggen, dont worry be happy
en @ topicstarter: 'electro' geluiden haal je uit bijna elke redelijk basic synth. Met FM en wavetable kon het wel eens lastiger worden maar ik denk dat je met een poly 800 zelfs dikke electrosounds kunt maken
-C-

alleen weet je hetzelf soms nog niet.Het is zo gedraaid dat veel artiesten in het genre zichzelf niet meer als elektro artiesten bezien of willen aanschouwd worden, omdat men nu de link te rap legt met electro-house-pop-clash-tektonik of wat ook allemaal van consumptie producten. (
Wel spijtig dat zo de electro scene is vervaagd, net toen ze echt sterk begon te worden; want heb altijd enorm van de meeste van die 'echte' electro gehouden.
ik maakte ook elektro (o.a. dan niet alleen), maar ik ga me nu maar meer bezighouden met filmmuzak hehe, die kapsels en kleren ook man...te triest gewoon
Ik word ook te oud voor dit soort shit denk ik weleens. Als ik hier door het forum struin kom ik allerlei stijlen en genres en definities tegen waar ik nog nooit van gehoord heb. Vroeger hadden we gewoon 'hardcore' en 'mellow' en dat was al meer dan voldoende voer voor stevig bekvechten!

nee joh![]()

Ik word ook te oud voor dit soort shit denk ik weleens. Als ik hier door het forum struin kom ik allerlei stijlen en genres en definities tegen waar ik nog nooit van gehoord heb. Vroeger hadden we gewoon 'hardcore' en 'mellow' en dat was al meer dan voldoende voer voor stevig bekvechten!