[house] Dr. Morris - Tour de la Julliette

ik vind het een hit!! Ik zou alleen vanaf 4.35 naar 4.47 een dikke reverb laten opbouwen, dit geeft nog ff dat qlimax gevoel. de fluitjes en troms voor de kick klinken erg leuk en passen goed in het geheel!

goed bezig!

klinkt leuk! Die breaks doen me denken aan de bekende sanim-heater. Ik vind het idee daarachter echt heel vet, maar ik vind de house beats eromheen een stuk minder. Van mij part mag je bv een andere diepe bassline maken met zuigend laag. Maakt allicht de echte house stukken boeiender en flitsender. Dat laatste is het punt waar het op dit moment aan schort naar mijn mening. Het is te minimaal en nog niet catchy.

Ontzettend veel potentie hierin, het komt naar mijn mening nog niet uit de verf.

Supergave track!

Als ik dan kritiek zou moeten verzinnen dan is dat die braziliaanse trommel die soms de beat afwisselt wel een beetje erg hard in de mix staat in vergelijking met de beat. En dat in het drukke deel in het midden ik soms wat vaags in het hoog hoor alsof er teveel compressie/limiter op staat.

Vind de gebruikte sampels echt heel cool, daar zou ik nog graag eens een technotrackje mee horen die je nickname eer aan doet :mexico:

Back