Hover
-
De volgende spullen zijn op zoek naar een nieuwe eigenaar. Op het forum en elders op internet is er ruimschoots informatie beschikbaar over de mogelijkheden van deze toestellen.
Yamaha AN200
- uiteraard volledig in orde
- geleverd met handleiding en adapter
PRIJS: 165 euro (exclusief verzendingskosten)
Yamaha DX200
Mitsubishi 512 KB SRAM Card
Ik heb meerdere kaarten (ongebruikt). Inclusief knoopcel batterij. Aangezien de kaarten hier al geruime tijd in de kast liggen kan ik niet garanderen dat de batterij nog volledig is geladen maar een knoopcel batterij kost slechts een paar euro's dus kan dit moeilijk een minpuntje zijn.
Deze kaarten kunnen gebruikt worden in synths om bv. program banks, sysex dumps, etc. op te bewaren. Of de kaarten ook in jouw synth zullen werken kan ik je niet vertellen. Dat zul je dus zelf even moeten uitzoeken maar op internet vind je alvast voldoende informatie.
Specificaties van de kaarten:
- ongebruikt
- Pins: 68
- READ/WRITE schuifje
- Batterij: vervangbare knoopcel batterij 3V BR2325
- Fabrikant: Mitsubishi Electric
- Model: MELCARD Mitsubishi 512 KB SRAM CARD
- Type: MF3513-LCDAT01
- Made in Japan ... dus dat zal wel goed zijn
Ik heb een 10-tal kaarten. Zodra de batterij van m'n fototoestel is opgeladen maak ik hiervan een paar foto's zodat je duidelijk kan zien over welke kaarten het precies gaat en er geen vergissing/verwarring ontstaat.
PRIJS: 35 euro (inclusief verzendkosten)
Novation Remote 25
- geleverd met handleiding en inlegkaartjes
- CD-ROM met o.a. BassStation VSTi
PRIJS: 100 euro (exclusief verzendingskosten)
Aangezien ik in het verleden al te vaak nodeloos heb zitten wachten op een koper is het niet mogelijk om de spullen op te halen.
Als je niet 'te ver' woont dan wil ik best de spullen zelf brengen zonder extra kost.
Bij verzending maak ik gebruik van www.taxipost.be voor zendingen naar Belgiƫ en Nederland of Kiala (enkel binnen Belgiƫ)
Yamaha AN200
Yamaha DX200
Mitsubishi 512 KB SRAM Card
Ik heb meerdere kaarten (ongebruikt). Inclusief knoopcel batterij. Aangezien de kaarten hier al geruime tijd in de kast liggen kan ik niet garanderen dat de batterij nog volledig is geladen maar een knoopcel batterij kost slechts een paar euro's dus kan dit moeilijk een minpuntje zijn.
Deze kaarten kunnen gebruikt worden in synths om bv. program banks, sysex dumps, etc. op te bewaren. Of de kaarten ook in jouw synth zullen werken kan ik je niet vertellen. Dat zul je dus zelf even moeten uitzoeken maar op internet vind je alvast voldoende informatie.
Specificaties van de kaarten:
- ongebruikt
- Pins: 68
- READ/WRITE schuifje
- Batterij: vervangbare knoopcel batterij 3V BR2325
- Fabrikant: Mitsubishi Electric
- Model: MELCARD Mitsubishi 512 KB SRAM CARD
- Type: MF3513-LCDAT01
- Made in Japan ... dus dat zal wel goed zijn

Ik heb een 10-tal kaarten. Zodra de batterij van m'n fototoestel is opgeladen maak ik hiervan een paar foto's zodat je duidelijk kan zien over welke kaarten het precies gaat en er geen vergissing/verwarring ontstaat.
PRIJS: 35 euro (inclusief verzendkosten)
Novation Remote 25
- geleverd met handleiding en inlegkaartjes
- CD-ROM met o.a. BassStation VSTi
PRIJS: 100 euro (exclusief verzendingskosten)
Aangezien ik in het verleden al te vaak nodeloos heb zitten wachten op een koper is het niet mogelijk om de spullen op te halen.
Als je niet 'te ver' woont dan wil ik best de spullen zelf brengen zonder extra kost.
Bij verzending maak ik gebruik van www.taxipost.be voor zendingen naar Belgiƫ en Nederland of Kiala (enkel binnen Belgiƫ)