• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht AN200, DX200, SRAM kaarten en Remote 25

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Hover

-
De volgende spullen zijn op zoek naar een nieuwe eigenaar. Op het forum en elders op internet is er ruimschoots informatie beschikbaar over de mogelijkheden van deze toestellen.

Yamaha AN200

- uiteraard volledig in orde
- geleverd met handleiding en adapter

PRIJS: 165 euro (exclusief verzendingskosten)

Yamaha DX200

- geleverd met handleiding en adapter

PRIJS: 165 euro (exclusief verzendingskosten)

Mitsubishi 512 KB SRAM Card

Ik heb meerdere kaarten (ongebruikt). Inclusief knoopcel batterij. Aangezien de kaarten hier al geruime tijd in de kast liggen kan ik niet garanderen dat de batterij nog volledig is geladen maar een knoopcel batterij kost slechts een paar euro's dus kan dit moeilijk een minpuntje zijn.

Deze kaarten kunnen gebruikt worden in synths om bv. program banks, sysex dumps, etc. op te bewaren. Of de kaarten ook in jouw synth zullen werken kan ik je niet vertellen. Dat zul je dus zelf even moeten uitzoeken maar op internet vind je alvast voldoende informatie.

Specificaties van de kaarten:

- ongebruikt
- Pins: 68
- READ/WRITE schuifje
- Batterij: vervangbare knoopcel batterij 3V BR2325
- Fabrikant: Mitsubishi Electric
- Model: MELCARD Mitsubishi 512 KB SRAM CARD
- Type: MF3513-LCDAT01
- Made in Japan ... dus dat zal wel goed zijn 8o)

Ik heb een 10-tal kaarten. Zodra de batterij van m'n fototoestel is opgeladen maak ik hiervan een paar foto's zodat je duidelijk kan zien over welke kaarten het precies gaat en er geen vergissing/verwarring ontstaat.

PRIJS: 35 euro (inclusief verzendkosten)

Novation Remote 25

- geleverd met handleiding en inlegkaartjes
- CD-ROM met o.a. BassStation VSTi

PRIJS: 100 euro (exclusief verzendingskosten)

Aangezien ik in het verleden al te vaak nodeloos heb zitten wachten op een koper is het niet mogelijk om de spullen op te halen.
Als je niet 'te ver' woont dan wil ik best de spullen zelf brengen zonder extra kost.
Bij verzending maak ik gebruik van www.taxipost.be voor zendingen naar Belgiƫ en Nederland of Kiala (enkel binnen Belgiƫ)

Foto van de SRAM kaart

Foto van de SRAM kaart

Alvast een 2-tal foto's van zo'n SRAM kaartje.

Attachments

• sram1.JPG
    sram1.JPG
    148,3 KB · Bekeken: 99
  • sram2.JPG
    sram2.JPG
    154,4 KB · Bekeken: 105
Update

Update

Novation Remote 25: ==> verkocht
Yamaha DX200: ==> gereserveerd
SRAM-kaarten: ==> nog 9 kaarten beschikbaar
Yamaha AN200: ==> nog steeds beschikbaar

Update

Update

Yamaha DX200: ==> verkocht
SRAM-kaarten: ==> nog 9 kaarten beschikbaar
Yamaha AN200: ==> verkocht

Prettig weekend allemaal.

Update - 2 voor de prijs van 1

Update - 2 voor de prijs van 1

Yamaha DX200: ==> verkocht
SRAM-kaarten: ==> nog 7 kaarten beschikbaar
Yamaha AN200: ==> verkocht

Ik had nog enkele gebruikte kaartjes (maar ook in uitstekende staat) dus die mogen ook de deur uit:

1 kaartje kopen, 2 kaartjes ontvangen
2 kaartjes kopen, 4 kaartjes ontvangen
3 kaartjes kopen, 6 kaartjes ontvangen

De eerste 2 kopers hebben beiden 2 kaartjes ontvangen.

Er is geen haast bij :dubbel:

update

update

SRAM-kaarten: ==> nog 3 kaarten beschikbaar

Dus 1 kopen, 2 ontvangen, 2 kopen, 2 ontvangen, 3 kopen, 3 ontvangen ... en ... dan is mijn voorraad uitgeput :dubbel:

SRAM-kaarten: ==> nog 3 kaarten beschikbaar

Dus 1 kopen, 2 ontvangen, 2 kopen, 2 ontvangen, 3 kopen, 3 ontvangen ... en ... dan is mijn voorraad uitgeput :dubbel:

Wellicht een "zwaar" weekend achter de rug :biertje:

Het is dus als volgt:

Dus 1 kopen, 2 ontvangen, 2 kopen, 4 ontvangen, 3 kopen, 6 ontvangen

Mag op slot

Mag op slot

Ik heb nog wel enkele kaarten maar ik denk niet dat er hier nog kandidaten zijn.

Kan een moderator deze op slot doen? :slotje:

Voordat ik deze op slot doe: die Mitsubishi kaartjes zijn voor PCMCIA-slots, maar ze lijken ook sprekend op de geheugenkaartjes voor Korg synths en workstations uit de jaren '90, o.a. M1 series etcetera. Maar of die ook passen? Geen idee...

Bericht door een moderator:
Dan gaat ie nu... echt op :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back