Terminator Vs Fifth Element

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Volgens mij was die Terminator dwars door je DAW heengelopen op zoek naar the 5th element. Idee is leuk, maar heeft nog wel (heel) wat nodig......;)

Ok, even wat inhoudelijk feedback dan:

1. Alle verhoudingen in je mix zijn zoek, gaat van clipping tot nagenoeg niks geen dynamiek
2. je bassdrum sample is erg irritant en eentonig (vooral omdat je geeneens de moete hebt genomen om de hihat er in zit te slopen
3. ik mis hihats en claps variaties
4. je Terminator theme is vlees noch vis (te zacht als sampled loop, volgens mij heb je het solotje er zelf ook nog een keer overheengespeeld maar ook veels te zacht. (dit had een lekkere ruige zaagtand kunnen worden) is nu niet echt overtuigend, terwijl dit toch de hook van je song zou moete zijn
5. mix klikt dof
6. filters hebben totaal geen logica, er wordt continue willekeurig aan de cutoff gedraait zelfs nog geeneens op 16 op 16 af o.i.d.

Je mix klinkt alsof het is opgenomen op de analoge bandrecorder van m'n opa waarvan de treble knob stuk was..... :okdan:

Misschien mis ik wel totaal het plot, maar bovenstaand is wat ik er aan zou doen.

2. je bassdrum sample is erg irritant en eentonig (vooral omdat je geeneens de moete hebt genomen om de hihat er in zit te slopen

:D sample idioot dat haal je er nooit uit :D pure synthese
en die hats die je hoord zitten er niet in kerel, apart mss?
dus daar gaat eigenlijk je volgende argument, die jezelf tegenspreekt :D

3. ik mis hihats en claps variaties

dan hoor je niet goed !

4. volgens mij heb je het solotje er zelf ook nog een keer overheengespeeld maar ook veels te zacht

domme kloot, wederom 100% mezelf, niets van samples gebruikt voor de melo

6. filters hebben totaal geen logica, er wordt continue willekeurig aan de cutoff gedraait zelfs nog geeneens op 16 op 16 af o.i.d.

??? waar haal je het

...Misschien mis ik wel totaal het plot.

je moet dat jezelf niet afvragen, assumption is the mother of all fuckups 'nd ur her youngest sibling :mega:

:D sample idioot dat haal je er nooit uit :D pure synthese
en die hats die je hoord zitten er niet in kerel, apart mss?
dus daar gaat eigenlijk je volgende argument, die jezelf tegenspreekt :D

dan hoor je niet goed !

domme kloot, wederom 100% mezelf, niets van samples gebruikt voor de melo

??? waar haal je het

je moet dat jezelf niet afvragen, assumption is the mother of all fuckups 'nd ur her youngest sibling :mega:

@ Caliban:
Met dit soort taal bereik je niets op eender welk forum.
Als een mix slecht is, is ie slecht en wanneer iemand dit opmerkt moet je niet in een laffe tegenaanval gaan. Dit soort kritiek is opbouwend bedoeld en wanneer je je iets sympathieker zou opstellen, kan je hier veel bijleren.

Probeer respect te hebben voor andere (soms heel ervaren) muziekproducenten, luister naar hen en dan kunnen ook jouw mixen beter worden.

Vriendelijke groeten, SQ

Even los van het feit of het eigen synthese of samples zijn. Het komt nu over als een snel bijelkaar gepropt broddelwerkje.

Nogmaals misschien ligt het aan mij, maar ik moet hier volgens mij hardcore in horen? (of is het puur experimenteel? :D )

Indien de referentie hardcore is, dan blijf ik bij mijn bovenstaande input. Indien het experimenteel is, tja... dan is het in deze uitvoering niet mijn ding. Het idee vind ik erg goed, maar de uitwerking dus (naar mijn smaak) minder.

@ Caliban:
Met dit soort taal bereik je niets op eender welk forum.

is juist, mss ff laten gaan, bij deze dus...

anyway, de reden dat ik zo reageer is dat ik niets constructief heb gezien, heb zowiezo al problemen met kritiek, zeker met scherpe...

eindig je reply mss met hoe 't op te lossen, wedden dat ik zo niet zou gereageerd hebben !¿!

is trensmo6 weer terug?

stonden er trouwens geen constructieve tips in de reply?

is trensmo6 weer terug?

stonden er trouwens geen constructieve tips in de reply?

?? trensmo, serieus ken ik niet waarom? resembling???

en euh nee voor mij eigenlijk niet, kzou niet weten wat...
ben geen doorwinterde producer eh, dus niet te breed ajb :stupid

volgens mij krijg je bij alle tracks die je gepost hebt dezelfde kritiek
kijk daar eens naar

Wat gebruik je voor monitoring om je mixen mee af te luisteren?

speakers met ondermaatse frequenties, i know

tenminste 1 met verstand, 't is nog basic eh, juist begonnen

-----------------------------------------------------------------------

als jullie allemaal zo goed zijn als jullie beweren, maak dan ff ofwel die kick of die melo

de meesten onder jullie komen nog niet eens in de buurt en dan zegt men dat eigen lof stinkt maar ik ruik niks

ik heb te weinig behringer gear om dit soort disorientereende popcore te maken, ik kan natuurlijk wel een paar glazen water in me versterker gooien, maar dat doe ik maar niet.

Daagh domme frietenrimmer

ik heb te weinig behringer gear om dit soort disorientereende popcore te maken, ik kan natuurlijk wel een paar glazen water in me versterker gooien, maar dat doe ik maar niet.

Daagh domme frietenrimmer

:D

jullie zijn hilarisch................ :peukie:

gear :D puur softwarematig m'n gear is er nog niet aan te pas gekomen hilarisch gewoon, beke vitten op iemand nieuw terwijl ze zelf nog geen deftige analyse kunnen maken, je voorganger enkele replies terug had hetzelfde prob'je, nogmaals hilarisch ! :D

wat ik daaruit afleid is ofwel dat jullie gewoon als mens te bekrompen zijn of dat jullie jaloers en/of bang zijn... valt op hoor kleuters

en als we dan toch over terminologie gaan zeiken, dit noemt men emocore geen popcore wat eigenlijk niet bestaat :doei:

Ik zou zeggen trip lekker verder...mafferd

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back