ik zoek iemand die bergen met samples heeft voor trance die hij graag op een aantal dvd`s wil zetten en aan mij wil verkopen en naar mijn huisadres wil sturen.
groet.
tip: trance maak je het beste met instrumenten (hardware en software synthesizers) ipv samples. Op die manier heb je de meeste controle over je sound en kan je alles nog een stuk beter laten klinken ook!
Ik zou inderdaad zoveel mogelijk uit (soft)synths halen e.d. en gericht op zoek gaan naar samples van drumcomputers etc. Het stikt op internet van gratis te downloaden samples van zo'n beetje alle gear die er bestaat.
ik zoek iemand die bergen met samples heeft voor trance die hij graag op een aantal dvd`s wil zetten en aan mij wil verkopen en naar mijn huisadres wil sturen.
groet.
ja het zit dus zo
ik heb cubase 4 gekocht en zeta maar nu is mijn audio pc te traag dus wilde ik gaan werken met samples.heeft het trouwens zin om mijn geheugen uit te breidenheb nu 1 gb en wil er dan 4 inzetten heeft dat zin bij het gebruik van cubase en softsyths. groet.
Tja, als cubase 4 niet goed werkt op je machine, kun je idd beter investeren in een andere PC / CPU. (had je de system requirements niet gecheckt voor je Cubase ging kopen? )
groet.
Nexus heeft inderdaad een SHITLOAD aan trance geluiden en bevat daarnaast ook nog een hele stapel kicks, hihat loops en ander spul waarmee je een aardig klinkende track kunt bouwen.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.