wie kan mij helpen aan samples voor trance???

Status
Please reply by conversation.

soundmasters

Stamgast
ik zoek iemand die bergen met samples heeft voor trance die hij graag op een aantal dvd`s wil zetten en aan mij wil verkopen en naar mijn huisadres wil sturen.
groet.

ik zoek iemand die bergen met samples heeft voor trance die hij graag op een aantal dvd`s wil zetten en aan mij wil verkopen en naar mijn huisadres wil sturen.
groet.

Moet diegene ook nog de nummers voor je maken?? Kortom: Ga lekker zelf aan de slag met soft synths. Veel leuker, en origineler!

ja het zit dus zo
ik heb cubase 4 gekocht en zeta maar nu is mijn audio pc te traag dus wilde ik gaan werken met samples.heeft het trouwens zin om mijn geheugen uit te breidenheb nu 1 gb en wil er dan 4 inzetten heeft dat zin bij het gebruik van cubase en softsyths. groet.

groet.

Koop NEXUS draait zonder problemen in je C4 en je hebt alle instrumenten om cheezy trance te maken:mega:

Nexus heeft inderdaad een SHITLOAD aan trance geluiden en bevat daarnaast ook nog een hele stapel kicks, hihat loops en ander spul waarmee je een aardig klinkende track kunt bouwen.

Status
Please reply by conversation.
Back